וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי עוברים לאלימות

1.11.2015 / 9:29

הטריילר הטרי של "ליד הים" מציג את בני הזוג ההוליוודי כפי שלא נראו מעולם. טיילור סוויפט נכנסת לרוח של "לשבור את הקרח" והבקשה האחרונה של המעריץ החולה של "מלחמת הכוכבים". לייב בלוגינג תרבותי

09:55 - ליאו רוצה לעשות אתכם סלפי

קונרד אנרוד השבדי לא צריך לעבוד קשה כדי למשוך תשומת לב, הוא פחות או יותר פשוט צריך להגיע והחגיגה סביבו תתרחש באופן טבעי. ככה זה כשאתה נראה בדיוק כמו ליאונרדו דיקפריו הצעיר.

"סיפרו לי פעמים רבות שאני דומה לו, במיוחד לאור העובדה שאני עובד כברמן במועדון לילה", סיפר אנרוד לרשת החדשות השבדית Nyheter24, "אבל זה כיף, הוא באמת חתיך". אבל מתברר שלהיות הכפיל של אחד הכוכבים הכי נחשקים בעולם יכול להיות גם מעיק לפעמים.

אנרוד מספר כי במהלך טיול לאיטליה, שקל לגלח את ראשו. "זה היה כאוס מוחלט. אנשים צרחו 'ליאו' ורצו להצטלם איתי כל הזמן. זה היה אחד הדברים הכי מטורפים שחוויתי אי פעם". אנחנו נשמור בינתיים את הדמעות למקרים אחרים.

09:46 - חולה סרטן סופני מבקש לראות את "מלחמת הכוכבים" לפני מותו

דניאל פליטווד, חולה סרטן סופני מטקסס, פצח בקמפיין ויראלי בתקווה לצפות ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לפני מותו. פליטווד מסביר בוידאו שצילם כי בהתחשב בשלב המתקדם של המחלה, הוא אינו מאמין כי ישרוד עד ה-18 בדצמבר, תאריך הבכורה העולמית של הסרט.

בוידאו מסביר פליטווד גם כי הוא מבין שמדובר בסיכוי קלוש, ושהוא בהחלט מוכן לכך שאם תתאפשר בקשתו ההקרנה תיערך תחת פיקוח של אולפני דיסני כדי למנוע כל אפשרות לדליפה מוקדמת. בשלב זה הוידאו צובר תאוצה ברשתות החברתיות, אך עדיין לא זכה לקבל תשובה מהאולפנים או מהבמאי ג'יי ג'יי אברהמס.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה סרט של אברהמס נתקל במקרה יוצא דופן שכזה. ב"סטארטרק: האויב בתוכנו", זכה דניאל קראפט, חולה סרטן סופני, להקרנה פרטית מוקדמת של הסרט בחברת משפחתו וחברים קרובים. הוא הלך לעולמו ימים ספורים לאחר מכן.

09:37 - טיילור סוויפט רוצה שתשחררו

סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט הגיע בסוף השבוע האחרון לטמפה שבפלורידה, וגם הפעם היא לא היתה לבד על הבמה. אחת מהקולגות שהגיעו להתארח היא לא אחרת מאשר עדינה מנזל, האישה שאחראית יותר מכל לכך ש"Let It Go" הפך לשיר המאוס בהיסטוריה.

איך הופכים אותו לחביב שוב? ובכן, מכניסים את סוויפט לתחפושת של אולף, איש השלג, כמובן. ואז פתאום הכל נראה חמוד ומלבב שוב. הקור מעולם לא הטריד אותה בכל מקרה.

ואם כבר חמידות, קחו גם את הדואט המרגש עם ריקי מרטין, סתם כי קמנו טוב על הבוקר.

09:31 - בראנג'לינה בכסאח

באופן לא מפתיע, גם הטריילר החדש של "ליד הים" ששוחרר בסוף השבוע מצליח לדכא את החיים. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי עוברים לפסים אלימים במה שנראה כמו החלום הרטוב של ג'ניפר אניסטון.

ג'ולי ופיט מגלמים בסרט זוג נשוי שמגיע לצרפת במטרה לנסות ולשקם את נישואיהם המתפוררים, ומוצאים זה את זו מחדש בעיירה קטנה על יד הים.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully