וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אריאל פורמן הלך לעולמו בגיל 72

19.2.2016 / 11:07

השחקן, שהיה מוכר מעשורים רבים של פעילות בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, ביצירות דוגמת "גבירתי הנאווה", "דרייפוס", "השועלים" ו"החברים של נאור", ואף בדיבוב קלאסיקות לילדים כמו "הלב", "בת הים הקטנה", "היפה והחיה" ועוד

אריאל פורמן. Creative Commons
אריאל פורמן בפעולה/Creative Commons

השחקן אריאל פורמן הלך לעולמו היום (שישי) בגיל 72 אחרי מחלת ריאות ממושכת. פורמן היה מוכר בעיקר מעבודתו בתיאטרון לאורך עשורים, אבל השתתף גם בטלוויזיה ובקולנוע. בתיאטרון שיחק בהצגות כמו "ריצ'רד השלישי", "הלילה ה-12", "מהומה רבה על לא דבר", "קומדיה של טעויות", "צוואתו של כלב", "דרייפוס", "גבירתי הנאווה", "הוא הלך בשדות", "אנה פרנק", "כולם היו בניי" ורבות נוספות. בטלוויזיה ובקולנוע שיחק בין היתר ב"הערת שוליים", "החברים של נאור", "השועלים", "שמש", "עניין של זמן", "הבית ברחוב שלוש", "ארבינקא" ועוד ועוד. כמו כן עסק פורמן רבות בדיבוב, ובין היתר העניק את קולו ל"היפה והחיה", "אגדת פנג הלבן", "בת הים הקטנה", "הלב", "הדבורה מאיה" ויצירות רבות אחרות.

"איגוד אמני ישראל מרכין ראש עם פטירתו של השחקן אריאל פורמן ז"ל בגיל 72", נכתב בהודעה מטעם האיגוד. "פורמן, אחד מעמודי התווך של התיאטרון והקולנוע בישראל, החל את דרכו בלהקת פיקוד מרכז והמשיך בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, פסטיבל עכו, תיאטרון באר שבע ועוד וכמובן קולנוע וטלוויזיה. יו"ר א.מ.י. יעקב מנדל: 'אנחנו נפרדים, שוב, מאחד מעמודי התווך של התרבות והאמנות בישראל. איננו יכולים להכיל כבר את הצער שאופף אותנו לאחרונה עם לכתם של טובי אמנינו. יהי זכרו ברוך'.

אריאל פורמן נמתח יחד עם עפרה ויינגרטן על ידי יגאל שילון - הקהל כולו קם ויוצא במהלך הצגה שלהם

פורמן יובא למנוחות ביום ראשון בשעה 12:00 בקיבוץ יסעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully