וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קונאן אובריאן נפרד מגארי שנדלינג במונולוג מרגש

26.3.2016 / 10:31

במסגרת תוכניתו ספד הקומיקאי לידידו המנוח, וסיפר כיצד שנדלינג עזר לו באופן אישי באחת מהנקודות הקשות בחייו. גם ג'פרי טמבור, ששיחק עם שנדלינג ב"לארי סנדרס", ספד לחברו. בנוסף: ילדים מסבירים מדוע נשים מרוויחות פחות. בלוג התרבות המתעדכן

12:00 - באטמן וסופרמן שרים "Mama Said Knock You Out"

ג'ימי פאלון אוהב לערוך מחדש קטעי וידאו לכדי קלאסיקות היפ הופ. הפעם, במקום לעשות את זה עם מגיש החדשות בריאן וויליאמס, הוא עשה זאת במסגרת סדרת הילדים "Super Friends" משנות השבעים, שבמסגרתה נלחמו זה בזה באטמן וסופרמן. מן הסתם ישנם גם חלקים של דיבוב מחדש, וזו התוצאה.

10:45 - ילדים מסבירים לג'ימי קימל מדוע נשים מרוויחות פחות

ג'ימי קימל שלח בתוכניתו צוות אל הרחוב כדי שישוחח עם ילדים תמימים וישאל אותם מדוע נשים מרוויחות פחות מגברים. התשובות נעו בין מתסכלות, דרך נבונות ועד ציניות.

10:40 - ידוענים מחקים ידוענים אחרים

תוכנית האירוח של גרהם נורטון מספקת פנינים על בסיס קבוע. חלק מהם אוגדו כעת בווידאו אחד מלבב: סלבס מחקים סלבס אחרים, וגם מנסים מבטאים שונים. למשל טום הידלסטון מחקה גם את אל פצ'ינו וגם את רוברט דה נירו - בפניו - מתוך "היט", בנדיקט קאמברבאץ' עושה את צ'ובקה, פיטר וסטואי גריפין שרים סינדי לאופר.

10:30 - קונאן ואנדי ריכטר בבאטמוביל

קונאן אובריאן ואנדי ריכטר יצאו לשכור רכב, ובעלות יחסית סבירה קיבלו לידיהם את מפתחות הבאטמוביל. משם הדרך לדהירה פרועה ברחובות לוס אנג'לס הייתה קצרה, כולל ההתסבכויות הצפויות עם החוק ועם משאית גלידה תמימה.

10:00 - קונאן, ג'פרי טמבור, סת' מאיירס וביל מאהר נפרדים מגארי שנדלינג

מותו הפתאומי של הקומיקאי פורץ הדרך גארי שנדלינג הותיר רבים מחבריו המומים, וחלקם התייחס לזה במסגרת התוכניות שלהם שצולמו רק שעות ספורות אחרי כן. קונאן אובריאן סיפר לקהל שהבשורה על מותו הגיעה שלוש שעות לפני הצילומים ושזה הזמן שהיה לו לעכל את הבשורה המרה. הוא המשיך וסיפר כיצד שנדלינג היה לא רק קומיקאי גאון אלא גם איש טוב - כאשר קונאן היה בתקופת שפל בחייו אחרי ש-NBC פיטרו אותו מתוכנית הלילה, הוא נסע עם משפחתו להוואי, ובאותו מלון נפש במקרה גם שנדלינג. האיש, מספר קונאן, במשך היה שם לצדו במשך השבוע, הצחיק, סיפק עצות, שוחח איתו על פילוסופיה וכן הלאה.

חברו ועמיתו של שנדלינג ל"המופע של לארי סנדרס", ג'פרי טמבור, שגילם בסדרה את האנק קינגסלי, ספד לו אף הוא במסגרת הודעה שהוציא. "אני כל כך עצוב", כתב. "גארי היה חברי היקר והיה ותמיד יהיה המורה שלי. גארי עיצב מחדש את גלגל הקומדיה והיה הגאון האדיב והמצחיק ביותר מכולם. אתגעגע אליו כל כך"

סת' מאיירס התייחס אף הוא בתוכניתו אל מותו של שנדלינג, במקרה שלו מהפן המקצועי - כיצד "המופע של לארי סנדרס" היוותה השפעה עליו ובכלל על קומיקאים. ביל מאהר, ששנדלינג התארח בתוכניתו הקומית ב-HBO מספר פעמים, ספד אף הוא ואמר שאינו יודע אם שנדלינג היה מאושר, תמיד היה בו חוסר מנוחה, אבל הוא יודע שכאשר הצחיק, הוא היה שמח.

צפו בקטעים להלן.

עוד באותו נושא

הקומיקאי גארי שנדלינג הלך לעולמו בגיל 66

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully