וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הסערה סביב "בייק אוף": תזכורת לכך שגם מיכל צפיר נהנית מעוגות

12.4.2016 / 19:28

לאחר שיצאה נגד "בייק אוף" וחזתה במתקפת השיימינג על קרין גורן, החליטה מיכל צפיר להגיב בעמוד בפייסבוק שלה: "תניחו כבר לגוף ולמשקל". זו גם הזדמנות נהדרת להיזכר בביקור של צפיר בתוכניתו של גורי אלפי. ביקור שכלל אכילת עוגות מפנקות, כן?

צילום מסך

(בסרטון: מיכל צפיר מתארחת בתוכנית "היום בלילה עם גורי אלפי")

seperator

"מדהים אותי איך כל פעם מחדש אנשים עושים מניפולציה ומקשרים את דברי לרזון, מבלי למצוא לכך ציטוט בדברי, למה? כי אני מדברת בריאות!!", כך נפתח סטטוס חדש שהעלתה היום (שלישי) מיכל צפיר לעמוד הפייסבוק שלה. צפיר בחרה להתייחס למתקפת השיימינג שעברה קרין גורן בעקבות השקת העונה של "בייק אוף" לאחר שחלק מהדיון ברשת סביב השיימינג התייחס לסטטוס קודם שהעלתה צפיר ביום ראשון.

בסטטוס הקודם כתבה צפיר: "אם אתם עוקבים אחרי מספיק זמן אתם יודעים שקשה לי מאוד להתאפק. אז אומר רק זאת, האם אחרי שזכינו לתוכנית המקדשת סוכר המשודרת בזמן צפיית שיא בקרוב נזכה שישדרו תוכנית שמקדשת עישון?? או אולי תוכנית מעודדת ישיבה מבוקר עד ערב?? מבטיחה לכם שפחות סוכר ויותר עשייה, והשבוע שלכם יהיה דבש".

עוד באותו נושא

מיכל צפיר נגד "בייק אוף": "מקדשת צריכת סוכר בזמן צפיית שיא"

לכתבה המלאה

הסטטוס של מיכל צפיר:

עמי גלאם, בעלי "סטודיו גלאם" שייבאה לישראל את הפורמט, וקרין גורן הגיבו אתמול (שני) לשיימינג שעברה גורן בסטטוסים בעמודי הפייסבוק שלהם. גורן, שופטת בתוכנית האפייה החדשה, זכתה למטר של פוסטים מעליבים, מ-"מעניין איך היא תיראה אחרי התכנית" ועד תמונות של המתאבק יוקוזונה ומשפטים כמו: "קרין גורן היא הוכחה חותכת לזה שאפשר לאכול עוגות ולהישאר שמנה". הגולשים פחות מתוחכמים פשוט ציינו את מורת רוחם מהמראה שלה והלבוש.

"יש לי חדשות: לא כולנו חייבות (וחייבים) להיות דוגמניות של ויקטוריה סיקרט. בתור מי שכמעט תמיד הייתה שמנמנה, ו ת מ י ד הרגישה בנוח בעור שלה, אני בטח לא מתכוונת להתנצל. להפך, התגובות האלה גורמות לי להרגיש גאה על שאני מביאה משהו אחר לפריים טיים. ולא, אני לא ארעיב את עצמי בשביל להתאים למודל המצומצם מאוד שהחברה דורשת.
ולא, אני לא אלבש רק שחור כי זה מרזה. ולא, אני לא אתחבא בחולצה רחבה מעל הבגד-ים בקיץ. תנו לי צמוד, תנו לי צבעוני, תנו לי לחגוג את החיים, את הנשיות שלי ואת עצמי", כתבה גורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully