וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות חוזרות: טריילר מלא ראשון ל"בנות גילמור"

25.10.2016 / 20:00

עונת הספיישל בת ארבעת הפרקים ברשת נטפליקס תצא לדרך בנובמבר הקרוב, וכעת זכינו להצצה ראשונה מתוכה. במוקד: כל אחת מנציגות הדורות השונים במשפחת גילמור מתמודדת עם משבר משלה

צילום מסך

תשע שנים אחרי שירדה ממסכי הטלוויזיה בתום עונתה השביעית, שבה "בנות גילמור", מהסדרות האהובות בעשור הראשון של שנות האלפיים, לסיבוב קצרצר נוסף על המסך הקטן. הספיישל "Gilmore Girls: A Year in The Life" ברשת נטפליקס, יכלול ארבעה פרקים ארוכים (אחד לכל עונת שנה) שיסקרו שנה דרמטית של שינויים בחייהן של רורי, אמילי ולורליי גילמור.

כזכור, "בנות גילמור", שודרה בין השנים 2000-2007 ברשת The WB, כאשר עונתה האחרונה שודרה ברשת The CW והתמקדה בקורותיהן של אם חד הורית (לורן גרהאם) ובתה (אלקסיס בלדל), המתגוררות בעיירה בדיונית בשם סטארס הולו בקונטיקט. במהלך שבע עונות הסדרה, עקבה העלילה אחר מערכות היחסים, חיי המשפחה והדמויות השונות שנכנסו ויצאו מחייהן של השתיים. עלילת העונה החדשה מתרחשת אף היא תשע שנים לאחר הפרק האחרון של הסדרה, ובמסגרתו מתמודדות שלוש נציגות הדורות השונים במשפחת גילמור עם דילמות משלהן. מערכת היחסים של לורליי ולוק מתערערת, קריירת העיתונאות של לורליי נמצאת בקשיים כבר בתחילתה וחייה של אמילי משתנים לאחר שהיא מאבדת את בעלה וחברה הקרוב, ריצ'רד.

העונה החדשה תעלה לשידור ברשת נטפליקס ב-25 בנובמבר, וכל ארבעת פרקי עונת הספיישל יהיו זמינים למנויי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully