וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובה או הפילוסים? הצביעו לדמות האהובה ביותר מ"ארץ נהדרת"

20.2.2017 / 0:00

פילוס או לובה? רגע לפני שהעונה ה-14 של "ארץ נהדרת" יוצאת לדרך, הנה ההזדמנות שלכם להצביע לדמות שהכי אהבתם בתולדות התוכנית

צילום: עידו שחם | עריכה: רן צימט

"ארץ נהדרת" תשוב מחר (שלישי) למסך לעונתה ה-14, אחרי פגרה שבמהלכה נדמה שהעולם כולו התהפך. לנגד עיניהם של מולי שגב וכוכבי התוכנית הוותיקים יעמדו חקירות ראש הממשלה נתניהו, המאבק החזיתי מול התקשורת, שאלת סיפוח השטחים, משפט אלאור אזריה וכמובן הנשיא החדש של ארה"ב. כיצד הם יצליחו להתמודד עם כל העושר הזה? נותר מעט מאוד זמן לגלות.

בריאיון שערכנו עמם לאחרונה ביום צילומים הזוי במיוחד בלונה פארק תל אביב, נשמעו עלמה זק ומריאנו אידלמן - הלא הם בנימין ושרה נתניהו בתוכנית - שבעי רצון מהעובדה שלפחות בתחילת הדרך ילוו אותם שמפניות וסיגרים במערכונים בכיכובם. אייל קיציס טען, ספק ברצינות-ספק בשעשוע, שאלאור אזריה עשוי להפוך לראש הממשלה בעוד 15 שנים. או אם לסכם בקצרה: משעמם לא צפוי השנה על הסט של תוכנית הסאטירה.

רגע לפני שיוצאים לדרך, הנה ההזדמנות שלכם להצביע לדמות האהובה ביותר בתולדות התוכנית. בין שאולי, הפילוסים, ליטל מעתוק, דדי דדון, חלי גונזלס, המקפלות, לובה ועוד רבים וטובים, הדילמה בהחלט לא קלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully