וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להציץ להם לתחתונים: הנה הזדמנות לראות שחקנים טועים על הבמה

9.3.2017 / 0:40

לעשות חזרות או לאלתר על הבמה? שחקני אנסמבל אספמיה בחרו ללכת בדרכו של שייקספיר באירוע תיאטרלי מיוחד לפורים. התוצאה: עולים על הבמה בלי לדעת מה יקרה. צפו בריאיון באולפן וואלה! NEWS

ההצגה שייקספיר מתהפך בקברו" של אנסמבל אספמיה/וואלה!

להיות או לא להיות? לעשות חזרות או לאלתר על הבמה? שחקני אנסמבל אספמיה בחרו ללכת בדרכו של ויליאם שייקספיר באירוע תיאטרלי מיוחד לפורים, ולפי מה שהם מבטיחים - "זה יגרום לו להתהפך בקברו". 17 שחקנים יתמודדו עם 14 סצנות שנלקחו ממחזותיו של שייקספיר. אירחנו באולפן וואלה! NEWS את הבמאית והשחקנית דליה שימקו (שגם ביימה את האירוע התיאטרלי), את השחקן והמוזיקאי אייל שכטר ואת השחקן עודד מנסטר – כדי לשמוע איך אפשר לאלתר על טקסטים של שייקספיר? איך הקהל מגיב? ואיך הייתה העבודה על הטקסטים המורכבים?

השחקנים למעשה מקבלים לידיהם את הסצנות ומיד לאחר מכן נזרקים לבמה מבלי שאף אחד יודע מה קורה בזמן אמת. האירוע "שייקספיר מתהפך בקברו" הוא אירוע שמפגיש למעשה שני עולמות שבקושי נפגשים: קלאסיקה ואימפרוביזציה. המופע משלב סצנות ממחזות מוכרים של שייקספיר, כמו גם סצנות ממחזות פחות מוכרים – וכך חושף את הקהל גם למחזות שבקושי נראו על הבמות המסחריות בארץ. בין המחזות המשתתפים: "המלט", "עמל אהבה לשווא", "אנטוניוסוקלאופטרה", "כבקשתכם", "המון רעש על לא כלום", "מעשיית חורף", "אותלו", "אילוף המרשעת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני עולמות שלא נפגשים. חברי האנסמבל/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

ההצגות הקרובות:

פורים - יום שישי, 10.3 בשעה 13:30, תיאטרון תמונע
פורים - יום שבת, 11.3 בשעה 19:00, תיאטרון תמונע
יום שישי, 21.4 בשעה 13:00, תיאטרון תמונע
יום שבת, 22.4 בשעה 18:00, תיאטרון תמונע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully