וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי אוחנה הוא הזוכה הגדול בגמר האח הגדול: "אין ייאוש בעולם"

28.3.2017 / 23:10

בתום גמר ארוך ומרגש, הוכרז אביחי אוחנה כזוכה הגדול של העונה האחרונה של האח הגדול. למקום השני הגיעה שני גולדשטיין ולמקום השלישי - חמימו. אביחי: "אני כל כך מאושר. קשה לי להראות את כל הרגשות שלי כי אני מאופק רוב הזמן"

צלמים זמניים מורשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנצח הגדול אביחי אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביחי אוחנה הוא המנצח הגדול של גמר האח הגדול. אביחי, תושב אילת בן 26, ניהל זוגיות בבית האח הגדול עם המתמודדות מעיין אשכנזי אשר סיימה במקום החמישי בגמר. אביחי סובל מלקות ראייה ורגע לפני יציאתו מבית האח הגדול אמר: "אין ייאוש בעולם. אני כל כך מאושר. קשה לי להראות את כל הרגשות שלי כי אני מאופק רוב הזמן".

הדיירת שהגיעה כאמור למקום החמישי בגמר והייתה הראשון שיצאה מהבית היא מי שהפכה לבת זוגו בבית, מעיין. מיד אחריה יצא שרון גל שסומן על ידי רבים כמי שדווקא יזכה בגמר. למקום השלישי הגיע חיים שועי (חמימו), שנחשב לדייר האהוב ביותר על שאר הדיירים. למקום השני הגיעה שני גולדשטיין.

שני, אשר הגיעה למקום השני, אמרה כי גילתה שלהיות עצמה זה הכי טוב שיש. בנוסף הביעה שמחה על ניצחונו של אביחי. בצאתו אמר שרון גל: "יש קשיים בתוך הבית הזה. לא הכול ורוד, לא הכול פשוט. אבל היו גם רגעים יפים. היו אנשים מקסימים בעונה הזו". מעיין, אשר יצאה חמישית, אמרה שהזוגיות שלה ושל אביחי אמיתית לגמרי ושכעת היא תעמוד במבחן המציאות, הרחק מהמצלמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיין מודחת ראשונה - ושני בהלם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישיית הגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום שני. שני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג המנצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנחה האח הגדול, ארז טל, התראיין בצהריים למהדורת החדשות המרכזית של וואלה! NEWS עם יעקב אילון. בריאיון אמר כי הבעיה היא לא הפורמט של האח הגדול. "הבעיה היא עם האנשים. אתה יכול להחליף את העם, או להגיד - זה העם".

"האח הגדול זה משהו שהולך ביחד עם תרבות שלמה", הוסיף. "הטלוויזיה זה מדיום יחסית ישן. עכשיו 'האח הגדול' - ואני לא בא לסנגר על הפורמט כי החל מהלילה בחצות הוא לא מעניין אותי יותר - זה פורמט שלקח את הטלוויזיה וחיבר אותה לטכנולוגיה ולתרבות של סלפי, של תראו אותי ושל תעקבו אחרי. אין מה לעשות, זה הכל חלק מאותו דבר. מי שמסתכל על זה רק דרך 'האח הגדול' לא רואה את התמונה המלאה. אז אתה יכול לקונן על אבדן הפרטיות ואבדן המה שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה, אבל בוא נראה את הקונטקסט המלא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברכות לזוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully