וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המנצח", סדרה חדשה מהיוצרים של "שטיסל", תעלה ב-yes

19.4.2017 / 10:06

יוצרי הסדרה המוערכת "שטיסל", אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, יצרו סדרת דרמה קומית חדשה, "המנצח" שמה, שתצא לצילומים בהמשך השנה ותעלה ב-yes, כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה תעסוק בסיפורו של מנצח תזמורת שירד מגדולתו, כדי לנצח על חבורת זמר מקומית

שטיסל. יח"צ,
האם מיכאל אלוני ילוהק גם לסדרה החדשה?/יח"צ

יוצרי הסדרה המוערכת "שטיסל", אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, יצרו סדרת דרמה קומית חדשה, "המנצח" שמה, שתעלה ב-yes - כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה תעסוק בסיפורו של מנצח תזמורת שירד מגדולתו, כדי לנצח על חבורת זמר מקומית. אלון הוא התסריטאי הראשי, ובעשיית הסדרה ישתתפו גורמים נוספים שעבדו עמם ב"שטיסל": הבמאי אלון זינגמן, עורך התסריט סייד קשוע, והמפיקה והעורכת האחראית דיקלה ברקאי (מ"אבוט המאירי ברקאי"). הליהוק לסדרה יחל בקרוב והיא תצא לצילומים בהמשך השנה.

"המנצח" היא סדרה קומית בת עשרה פרקים, במרכזה עומד המאסטרו יאשה גמליאל, מהמנצחים החשובים בעולם, אשר נבעט מהאולימפוס באירופה, וחזר לישראל אחרי 20 שנה עם הזנב בין הרגליים. את הניצוח על הפילהרמונית של וינה הוא מחליף בניצוח על חבורת זמר במתנ"ס של שכונת ילדותו, שמורכבת מאנשים שיש בהם יותר משמץ של תום, המתקשים למצוא את עצמם במציאות הישראלית הצינית והדורסנית של 2017. הם מוצאים עידוד ונחמה בשירה משותפת של שירי ארץ ישראל הישנה והטובה, כשגמליאל הופך עבורם למנהיג מעורר השראה, רודן אכזר, מנטור, גורו ונביא. הם הופכים עבורו לקהילה, חברים, משפחה, המקום היחיד בעולם שבו הוא עדיין נערץ וחשוב מכך - המקום היחיד בעולם שבו הוא מרשה לעצמו להיות חלש, אנושי, אהוב.

דגנית אטיאס-גיגי, מנהלת הדרמה ב-yes, אמרה: "כמו ב'שטיסל', אין לי ספק ש'המנצח' תצליח להרחיב את הלב והנשמה לכל אחד שיצפה בסדרה, גם אם היא מתרחשת בעולם תוכן מוזיקלי ושונה לחלוטין. אנחנו מאוד נרגשים מהפרויקט שייצא לצילומים השנה, לצד סדרות מקור מצוינות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully