וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולישוק חוזר: "פולישוקים לא מתים הם רק מתחלפים"

19.4.2017 / 16:30

הסדרה המצליחה "פולישוק" תעלה בהצגה חדשה בתיאטרון בית לסין, בהשתתפות צוות השחקנים המקורי. גבאי: "יש כל כך הרבה פולישוקים בממשלות ישראל, זו דרך הפוליטיקה"

כתבת: יעל געתון, צילום: דייב שחר, עריכה: אביב ארגז

הבוקר (רביעי) במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, נקרא שר התיירות למלא את מקום ראש הממשלה שמצבו הוגדר קריטי. סיבת הכינוס המקורית הייתה בכלל השקת אפליקציה חדשה של השר, אבל התפתחויות דרמטיות הובילו לתפנית המרעישה. זר לו היה נקלע למקום, יכול היה בקלות לטעות שהדובר הינו שר בממשלת ישראל, ולצדו מזכיר הממשלה, דוברת ומנהלת לשכה. כלי התקשורת הרבים, השולחן הערוך עם תגיות השם והכיבוד הקל שהוגש, חלק בלתי נפרד מכל מסיבת עיתונאים, לא השאירו מקום לספק.

אלא שהצוות והתפאורה הם חלק מהסדרה "פולישוק", שעומדת בפני קאמבק בתיאטרון בית לסין. מסיבת העיתונאים הייתה למעשה תעלול יחצני של התיאטרון, לקראת עליית ההצגה ב-26.5. ההצגה, הכוללת את קאסט השחקנים המקורי של "פולישוק", והיוצר שמואל הספרי, תפתח בנקודה בה פולישוק (ששון גבאי) מכהן כממלא מקום ראש הממשלה. בין השחקנים שיככבו, חנה אזולי הספרי בתפקיד הר"לשית סולי ברזל, גיא לואל בתפקיד קוזו אביטל מזכיר הממשלה, שירי גדני בתפקיד הדוברת ודנה סמו, הלוא היא ויקי, מזכירתו של פולישוק.

"פולישוק", סאטירה פוליטית המבוססת על התוכנית הבריטית "The Thick of It", עלתה לשידור בקשת במאי 2009, ושודרה במשך שלוש עונות. במרכזה עמד חבר אנונימי במפלגת מל"ל, שבעקבות שורה שערוריות מתקדם עד לתפקיד ראש הממשלה.

פולישוק. ניב אהרונסון
"פולישוק" בקרוב בבית לסין/ניב אהרונסון
פולישוק. ניב אהרונסון
"זה כמו לפגוש חבר ותיק" גבאי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully