וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיק קון 2017: החדשות, העדכונים והטריילרים

21.7.2017 / 8:13

כנס התרבות השנתי העצום בסן דייגו מספק שלל כותרות והצצות מדוברות: "Stranger Things", "ליגת הצדק", "משחקי הכס", "ווסטוורלד" ועוד שלל חדשות ועדכונים על הפרויקטים המדוברים בעולם התרבות

(עדכון אחרון: 23 ביולי, 07:40)

ההפתעה של מארוול: "קפטן מארוול" יתרחש בשנות ה-90

היקום הקולנועי של מארוול, שהחל ב-2008 עם "איירון מן", לימד אותנו שחייבים להתקדם במעלה הסרטים כדי להבין את הקונטקסט הכולל. כל אחד מסרטי היקום הוסיף עוד שכבה של דמויות ועלילה, שמובילים אותנו אל עתיד הסרטים. אלא שאחד מהסרטים הבאים של האולפנים המצליחים ישנה כיוון, ויתרחש לפני עלילות היקום הקולנועי.

הכוונה היא ל"קפטן מארוול", סרט הגיבורים הראשון של האולפנים שיתמקד בקורותיה של אישה. זוכת האוסקר ברי לארסון תיכנס לנעליה קרול דנברס, בעלילה שתתרחש בשנות התשעים המוקדמות, כלומר לפני התרחשויות "איירון מן" הראשון. במהלך הפאנל בקומיק קון אישר נשיא האולפנים, קווין פייגי, כי סמואל ל. ג'קסון ישוב לגלם את ניק פיורי בסרט. באופן הגיוני הבשורה הזו אמורה ללמד אותנו שהסרט צפוי לעסוק גם במקורותיו של המנהל המסתורי, לא פחות מאשר באלו של דנברס עצמה. בנוסף, הרטייה האיקונית תיעלם משום שבציר הזמן הזה, לפיורי יש עדיין שתי עיניים טובות.

בשורה נוספת שנחשפה בפאנל היא שקפטן מארוול תילחם בסקרולס (Skrulls), גזע חייזרי בעל יכולת לשנות צורה. בשלב זה לא קיימים עדיין חומרים מצולמים מהסרט, אולם הפאנל חשף מספר איורים שאמורים לתת לנו מושג לגבי מה שצפוי לנו על המסך.

"קפטן מארוול" יגיע לבתי הקולנוע ב-8 במרץ, 2019.

טריילר מורחב ומלהיב ל"ת'ור: ראגנארוק"

הטיזר-טריילר של "ת'ור: ראגנארוק" היה מצחיק ונוסטלגי, והרים את הציפיות לקראת החלק השלישי בעלילות האל הנורדי. הטריילר המלא שנחשף בקומיק קון מכניס יותר קונטקסט למפגש בין ת'ור לענק הירוק, ולאיום הגדול על אסגארד.

ראגנארוק הוא מושג במיתולוגיה הנורדית שמשמעותו חורבן ומוות בממדים עצומים. על מנת למנוע מהלה, אלת המוות (קייט בלאנשט) להחריב את ביתו, על ת'ור לברוח מהשבי אליו נשלח בכוכב מרוחק בשם "Planet Hulk". גם לוקי (טום הידלסטון), אחיו הערמומי והבוגדני, יחזור לשחק תפקיד משמעותי בסרט שצפוי להכין את הקרקע ל"הנוקמים: מלחמת הנצח".

מה שבעיקר כיף לגלות מהטריילר הזה הוא שיש עוד הרבה מהשנינות שראינו בטיזר המוקדם, בעיקר כשמגלים לפתע שהענק הירוק (ולא רק ברוס באנר) גם מדבר בסרט הזה.

"ת'ור: ראגנארוק" יגיע לבתי הקולנוע ב-3 בנובמבר.

היכונו להתקוממות: טריילר ראשון לעונה 2 של "ווסטוורלד"

בעוד סמי דיוויס ג'וניור שר בחדווה ברקע את "I Gotta Be Me", נדמה שהמאבק על הזכות להיות אדם בעל בחירה נכנס להילוך גבוה בעונה הבאה של סדרת המד"ב המשובחת. אחרי שגרפה את כמות המועמדויות הגדולה ביותר בטקס האמי הקרוב, "ווסטוורלד" של ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי מלווה את דולורס, מייב וברנרד במה שנראה כמו מסע מדמם במיוחד ברחבי הפארק בו שימשו לשעשוע עבור האורחים.

בשלב זה לא נמסר תאריך רשמי לשובה של "ווסטוורלד", אולם זה יקרה בוודאות במהלך 2018. "זהו פרויקט שאפתני ו-HBO מעודדת אותנו לאחת את כל הזמן והמשאבים שאנחנו צריכים כדי לעבוד על כל אחד מהשלבים שלו", אמר נולאן במהלך הפאנל של הסדרה בקומיק קון.

טריילר ראשון ונפלא לעונה השנייה של "Stranger Things"

סדרת האימה/מתח/הרפתקאות/OMG איזו נוסטלגיה של נטפליקס, הייתה אחת המדוברות בשנה החולפת, וזכתה גם למועמדות לפרס הדרמה הטובה ביותר באמי הקרוב. עכשיו מגיע האתגר הגדול של העונה השנייה והאחים דאפר, יוצרי הסדרה, מכוונים למוד אפל, גדול ואפי הרבה יותר.

אחרי שהצילו את חברם, וויל באיירס, מהעולם ההפוך, חושבים מייק, לוקאס ודסטין שהדברים חזרו לעצמם. אלא שחזיונות קודרים שתוקפים אותו מלמדים שיצור חדש ומפחיד הרבה יותר מהדמגורגן מנסה לצאת ממנו אל העולם של שנת 1984. דמות חדשה בשם בובי צפויה להצטרף לחבורת הילדים הגיבורים, אבל החלק המסעיר במיוחד הוא שובה של אילבן שממתין בסיומו של הטריילר.

אחרי הרפרנסים של שנות השמונים ב"שחקן מספר אחת", גם "Stranger Things" יודעת לנגן היטב על מיתרי הילדות. "Thriller" של מייקל ג'קסון מלווה את הטריילר, כולל המונולוג המצמרר בסיומו שמדבר על יצורים שמגיעים לחולל טרור בשכונות שלנו.

העונה השנייה של "Stranger Things" תהיה זמינה עבור מנויי נטפליקס החל מה-27 באוקטובר.

טריילר ראשון ל"שחקן מספר אחת" של סטיבן ספיבלרג

אחד מספרי המד"ב הטובים והמעוטרים של השנים האחרונות מגיע סוף סוף למסך הגדול, והפאנל שלו היה אחד הגדולים והחשובים בכנס השנה. אחרי שסרטו של ספילברג אמור להגיע כבר בחורף הקרוב ונדחה במספר חודשים, קיבלנו סוף סוף הצצה ראשונה למה שמחכה לנו.

"שחקן מספר אחת" מאת ארנסט קליין מתרחש במציאות עתידנית שבה משבר אנרגיה חמור והתחממות גלובלית, הובילו להתדרדרות ניכרת של הקדמה האנושית. וייד וואטס (טיי שרידן) הוא נער מתבגר שמתגורר בשיכון טריילרים מתפורר, כשהאפשרות היחידה שלו לברוח ממציאות חייו היא משחק מציאות מדומה בשם אואזיס. המשחק, שמושפע באופן נכבד מתרבות הפופ בכלל, ומתרבות הפופ של שנות השמונים בפרט, נוצר על ידי מתכנת שהלך לעולמו והותיר בו שלל חידות שמובילות אל עושר עצום. כשוואטס מתחיל להתקדם לעבר פתרון החידות הללו, הוא מגלה שכוחות חזקים במיוחד עומדים בדרכו.

ההצצה הראשונה מציגה שלל פרטים מתוך האואזיס, ומטבע הדברים כמות הרפרנסים התרבותיים מדהימה: ענק הברזל, דמויות מ"שר הטבעות", הדלוריאן מ"בחזרה לעתיד", נגיעות של "סיוט ברחוב אלם" ועוד ועוד.

"שחקן מספר אחת" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-30 במרץ.

"וונדר וומן 2" אושר רשמית; בן אפלק מכחיש את השמועות על עזיבתו

לא שהיה למישהו ספק אחרי ש"וונדר וומן" הפך לסרט הרווחי ביותר של שנת 2017 עד כה (770 מיליון דולר ברחבי העולם), אבל עכשיו זה רשמי וסגור: דיאנה פרינס תחזור להציל את האנושות בסרט סולו חדש, שעלילתו תתרחש בדמדומי המלחמה הקרה בשנות השמונים. אף שהסרט נכנס רשמית להפקה, שובה של הבמאית פטי ג'נקינס עדיין לא ודאי. אמנם על פי דיווחים, ג'נקינס היא המנוע היצירתי מאחורי הסיפור החדש שנבנה בימים אלה, אולם בהוליווד ענייני ביורוקרטיה כבר הובילו בעבר לפיצוצים לא מתוכננים.

עוד עניין בוער שליווה את פאנל "ליגת הצדק" וגיבוריו הוא כמובן עתידו של בן אפלק בחליפת העטלף. "תרשו לי להיות מאוד ברור", פתח אפלק, "אני האיש הכי בר מזל בעולם. באטמן הוא התפקיד המזורגג הכי טוב בכל סרט אפשרי. אני נרגש לגלם אותו. אני יודע שישנן אי הבנות בנוגע לכך שלא הייתי נלהב מספיק לגביו, אבל זה פשוט תפקיד מדהים".

בנוגע להתפתחויות האחרונות, בעקבותיהן ויתר על תפקיד במאי הסרט לטובת מאט ריבס, וראה את התסריט שכתב נגנז לטובת גרסה חדשה, אמר אפלק: "אני אהיה קוף על הקרקע עבור מאט ריבס (קריצה לעובדה שריבס ביים בהצלחה את טרילוגיית "כוכב הקופים" החדשה). אני באמת נדהם ונרגש, זהו זמן יוצא דופן ביקום של DC. אני חושב שתגלו בקרוב למה אני כל כך נרגש עבור באטמן".

וגם: רצועת בונוס. גל גדות מסתבכת עם מדבקה במהלך הפאנל.

וגם: רצועת בונוס 2: גל גדות ברגע מקסים עם מעריצה צעירה

פאנל ליגת הצדק בקומיק קון 2017. GettyImages
חיוכים למצלמות. ג'ייסון מומואה, ריי פישר, גל גדות, עזרא מילא ובן אפלק עושים את פרצוף ה"הכל כרגיל" שלהם/GettyImages

וונדר וומן נגד המדבקה השחורה

טריילר חדש וגדוש באירועים ל"ליגת הצדק"

הפאנל של DC בקומיק קון עורר הרבה עניין, בעיקר לאחר הידיעות על החלפתו האפשרית של בן אפלק בתפקיד באטמן. סרט הגיבורים הגדול עבר טלטלה משמעותית לפני מספר שבועות, כשהבמאי זאק סניידר הודיע על עזיבה בעקבות טרגדיה משפחתית. ג'וס ווידון קיבל לידיו את המשימה להשלים את המלאכה ולסיים את הסרט, ולאחר דיווחים על צילומי השלמות נרחבים, נראה שגם השפעתו על הסרט ניכרת.

ההצצה החדשה לסרט עשירה בצבעים ובהומור, ושונה באופן מהותי מהצבעים האפורים והאווירה הקודרת של סרטי סניידר. בנוסף, ולא נראה שיש כאן שום מקריות, נדמה שוונדר וומן הפכה להיות המנהיגה של חבורת הגיבורים ביחד עם באטמן, ועומדת במרכז כמה מהסצנות המרשימות ביותר מהטריילר הזה. וכן, לכל מי שדאג לרגע, נדמה שסופרמן לא אמר את המילה האחרונה בעולם גיבורי העל.

עלילת "ליגת הצדק" מתחילה לאחר התרחשויות "באטמן נגד סופרמן", והבשורה על מותו של איש הפלדה. ברוס ויין מנסה לגייס סביבו חבורה של בני אדם בעלי כוחות ייחודיים, כשאיום חדש מאיים על עתידו של כדור הארץ. הנבל בסרט צפוי להיות סטפנוולף, אל קדמון רב עוצמה שמפציע דווקא על תמיסקירה, האי שבו נולדה דיאנה פרינס.

"ליגת הצדק" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-17 בנובמבר.

צ'רלי שין מציג: מתחרה מוביל על תואר הטריילר הגרוע ביותר שראיתם אי פעם

גם אחרי צפייה בטריילר ל-"9/11", הסרט החדש בכיכובו של צ'רלי שין, עדיין קשה להשתכנע שמדובר ביצירה אמיתית. משהו בכל הסיפור הזה צורח פארודיה גרועה או בדיחה בטעם רע מאוד, והלוואי שבכך זה יסתיים. כי אם לא כן, צ'רלי שין אכן מככב בסרט שמתאר 5 אנשים שנתקעו במעליות במגדלי התאומים, בזמן פיגועי המטוסים הקטלניים ב-11 בספטמבר, 2001.

הסרט אמור לצאת לאקרנים ב-8 בספטמבר, וכבר כעת הוא מעורר מחאה ובוז ברשתות החברתיות.

טריילר להמשך העונה השביעית של "משחקי הכס"

אחרי פרק הבכורה שובר השיאים, וכשנותרו ששה פרקים נוספים בלבד לעונה הלפני אחרונה של סדרת הפנטזיה המצליחה, חשפו יוצרי "משחקי הכס" הצצה לקראת הבאות בטריילר חדש. בין היתר התוודענו בזכותו למפגש עתידי בין מליסנדרה לדאינריז, בנוסף, ג'ון שלג מרמז כי יזדקק לדרקונים של בית טארגאריין כדי לעמוד בפני צבאו של מלך הלילה, המתקדם מצפון.

טריילר לעונה החמישית של "ה-100"

אחרי שהעונה החולפת הסתיימה בקליף האנגר משמעותי, חשפה רשת ה-CW הצצה ראשונה לעונה הבאה של סדרת המד"ב.

טריילרים לעונה השלישית של "אימת המתים המהלכים" והעונה השמינית של "המתים המהלכים"

סדרת הזומבים שוברת השיאים של רשת AMC, וסדרת הפריקוול המצליחה מעט פחות שלה, חשפו הצצות ראשונות וחדשות לעונות הבאות שלהן בקומיק קון. בכל הקשור ל"מתים המהלכים" העונה השמינית צפויה להביא את קו עלילת המלחמה הגדולה בין בני האדם, שעליה מבוססת התוכנית. במקרה של "אימת המתים המהלכים" מדובר בחצייה השני של העונה השלישית, שיצאה החודש לפגרה.

העונה השמינית של "המתים המהלכים" תעלה לשידור ב-22 באוקוטבר.

העונה השלישית של "אימת המתים המהלכים" תשוב למסכים ב-10 בספטמבר.

טיזר טריילר לעונה השביעית של "אימה אמריקאית"

אנתולוגיית האימה של ראיין מרפי תעמיד במרכז העונה השביעית שלה את ארה"ב תחת משטר טראמפ. בשלב זה לא ברור איך הדברים יתרחשו, בוודאי לא מהטריילר האמורפי הזה. שם העונה הנוכחית יהיה "American Horror Story: Cult".

העונה החדשה תעלה לשידור ב-5 בספטמבר.

טיזר טריילר ל"Kryption", סדרת הפריקוול של סופרמן

"סמולוויל" כבר עשתה את זה עם סופרמן הצעיר, אבל כעת הגיע הזמן לחזור לאחור אפילו יותר כדי לפגוש את אבותיו של איש הפלדה. הסדרה החדשה של רשת SyFy מתרחשת שני דורות לפני הרס קריפטון וחורבן בית קל-אל. במוקד העלילה יעמוד סבו של סופרמן, שנלחם לנקות את שם משפחתו לאחר שהפכה מוקצית ומנודה.

הסדרה תעלה לשידור במהלך 2018.

טריילר חדש ל"The Gifted" של פוקס

המוטנטים ממשיכים את השתלטותם על המסך הקטן. אחרי "Legion" המוערך ביקורתית של רשת FX, מאמצת גם FOX לחיקה סיפור מעולמם של האקס-מן. העלילה עוסקת בסיפורו של זוג מהפרברים, שמגלה כי ילדיו ניחנים בכוחות על מוטנטיים. בעודם נרדפים על ידי סוכני ממשלה, הם מוצאים נחמה ברשת מחתרתית של הורים וילדים מוטנטים נוספים, שנאבקים יחד כדי לשרוד. בראיין סינגר (שביים 4 מ-6 סרטי "אקס-מן") יביים את פרק הפיילוט. סטיבן מוייר ("דם אמיתי") ואיימי אקר ("מבוקש") יככבו. סטן לי המיתולוגי צפוי לקפוץ להופעת אורח אופיינית במהלך הפרק הראשון.

טריילר ראשון לעונה החמישית של "ויקינגים"

הסדרה המצליחה של ערוץ ההיסטוריה מתכוננת לעונה חמישית עמוסה במיתות של דמויות מרכזיות.

טריילר מלא אחרון ל"דפנדרס" של נטפליקס

אחרי הטיזר בכיכובו של סטן לי, הפנאל של סדרת הגיבורים מבית היוצר של נטפליקס, חשף הצצה נרחבת הרבה יותר לסדרה החדשה. במרכזה ניצבת אלקטרה (אלודי יאנג), שכיכבה גם בעונה השנייה של "דרדוויל", וצפויה להיות הנבל המרכזי של העונה.

בשורה נוספת שיצאה מהפאנל של ה"דפנדרס" היא ש"אגרוף הברזל", שזכתה לביקורות צוננות במיוחד, תחודש לעונה נוספת. יש להניח שאחת הסיבות לכך היא הרצון להמשיך גם את מותג הדפנדרס לעונות נוספות.

דיווח: בן אפלק עשוי להפסיק לגלם את באטמן אחרי "ליגת הצדק"

כשהיקום הקולנועי של DC ואולפני וורנר היה בתחילת דרכו, בן אפלק נראה כמו המגדלור מעל החשכה, האיש שיתקן את הנזק שעשה זאק סניידר בתחילת דרכו. אלא שמאז ההתחלה המבטיחה, משהו משמעותי מאוד השתבש. מי שהיה אמור להיות הבמאי של סרטי באטמן הבאים, סרטי "ליגת הצדק", וכמובן לגלם את איש העטלף, איבד את תאריו בזה אחר זה. כעת, אחרי שהעביר את בימוי סרט באטמן הבא למאט ריבס, ואחרי שהתסריט שכתב לסרט נגנז לטובת תסריט חדש לחלוטין, נראה שגם עתידו בחליפת העטלף לוט בערפל.

על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, מקור מתוך אולפני וורנר חשף כי תוכנית עבודה להחלפתו של אפלק כבר נמצאת על השולחן. ההחלפה צפויה "להיעשות בחן", כך על פי המקור, אולם היא אכן עשויה לקרות למרות הכחשות האולפנים והבמאי. אפלק יהיה בן 45 באוגוסט, וצפוי להתקרב לגיל 50 לפני שסרט הסולו הראשון בכיכובו יגיע למסכים. אם התוכניות לטרילוגיית באטמן חדשה אכן יתממשו, אפלק עשוי לסיים אותה כשהוא מתקרב לגיל 60. והעובדה שהתקשה לשמור על אורח חיים בריא, עשויה להיות אף היא נקודה לרעתו. לאחרונה סבל אפלק מהתמכרות לאלכוהול ונפרד מבת זוגו, ג'ניפר גארנר. ההתחייבות לסדרת סרטים אינטנסיבית עשויה להיות קשה מדי עבורו בשלב זה.

אם ההחלפה אכן תתרחש, כעת נשאלת השאלה מתי היא תתבצע. אחרי שזאק סניידר עזב את כסא הבמאי של "ליגת הצדק" בעקבות טרגדיה משפחתית, עובר הסרט צילומים מחודשים נרחבים בפיקוחו של מחליפו, ג'וס וידון. לכאורה, חלק מהצילומים הללו יכולים להיות של סצנות מחודשות עם מחליפו של אפלק. אפשרות ריאלית יותר היא שאפלק ישלים את "ליגת הצדק", ויוחלף מיד אחרי הסרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משואת העטלף כבר קוראת למחליף שלו? בן אפלק ב"באטמן נגד סופרמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאזאם יהיה הגיבור הגדול הבא ביקום הקולנועי של DC ואולפני וורנר

לא הפלאש, לא גרין לנטרן ואפילו לא סייבורג. גיבור העל הבא שיזכה לסרט סולו משלו ביקום הקולנועי של DC/וורנר הוא שאזאם. אחרי שנים בהן היה תקוע בפיתוח אינסופי, מסתמן שהגיבור שמקורותיו מגיעים עד לשנות ה-40 של המאה הקודמת יעמוד במרכז סרט הגיבורים הגדול הבא.

במאי האימה השבדי דייויד פ. סנדברג יעמוד מאחורי הסרט החדש, שמיועד לצאת לאקרנים ב-2019. במשך תקופה ארוכה קושר דוויין ג'ונסון, שיועד לגלם את הנבל "אדם השחור" בסרט, לפרויקט, אך כעת לא ברור אם הדבר ייצא לפועל.

שאזאם הוא האלטר אגו של בילי בטסון, עיתונאי צעיר שנבחר על ידי מכשף רב עוצמה להיות מגן הטוב והצדק בעולם. הוא ניחן בעוצמה ומהירות על אנושיים, יכולות תעופה ויכולות כישוף יוצאות דופן.

הסרט הבא בלוח הזמנים של יקום הקומיקס של DC יהיה "ליגת הצדק", שייצא ב-17 בנובמבר. "אקווהמן" יהיה הסרט הבא בדצמבר 2018, כש"שאזאם" אמור לתפוס את המשבצת הבאה ברשימת הסרטים העתידיים.

"סטארגייט" חוזרת לטלוויזיה בסדרה חדשה

אחרי סרט הקולנוע, סדרת הספרים, סרטי ה-DVD ולא פחות משלוש סדרות שונות, חוזר מותג המד"ב המצליח של סטארגייט למסך הקטן. כיאה לשמה, הסדרה החדשה "Stargate Origins" תעסוק בקורותיה המוקדמות של קתרין לנגפורד הצעירה. העלילה צפויה להוביל אותה לתופעה מסתורית שמאיימת להטיל אפלה על כדור הארץ.

פרטים נוספים על הסדרה ישוחררו במהלך השבועות הקרובים. "Stargate Origins" תשודר ברשת CBS בסתיו הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיבוב חדש בטלוויזיה. מתוך "סטארגייט" הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר נוסף ל"Inhumans" של מארוול

אולפני הקומיקס המצליחים בעולם שולטים, כצפוי, בחדשות שזורמות מקומיק קון. הפאנל שהוקדש ל"Inhumans", שתשודר ברשת abc, חשף הצצה נוספת אל הסדרה. העלילה מגוללת את סיפורה של משפחת אצולה חייזרית שנלצת להימלט אל כדור הארץ לאחר הפיכה צבאית שהתרחשה בכוכב הבית שלה. הקונפליקט בין השליטים החדשים לבין משפחת העריקים, מוביל להתנגשות שמערבת גם את תושבי כדור הארץ.

הטריילר חושף לראשונה את מדוזה, אחת הדמויות האיקוניות מתוך הקומיקס, שמפורסמת ביכולתה להשתמש בשיערה הארוך כאמצעי להגנה ולהתקפה. לראשונה בהיסטוריה, יוקרנו שני הפרקים הראשונים של הסדרה באולמות IMAX ברחבי ארה"ב, במהלך השבועיים שיקדמו לשידור הבכורה הטלוויזיוני ב-29 בספטמבר.

מעריצי "משחקי הכס" יזהו בוודאי את איוון רהאון, שגילם בסדרת הפנטזיה את רמזי בולטון האכזרי, ו"יחזור כאן למוטב" כדמות מהצד הטוב של המתרס.

נואה האולי מאשר שהוא עובד על סרט שיעסוק בדוקטור דום

נואה האולי, היוצר המוערך של "פארגו" ו"לגיון", הוא אחד השמות החמים ביותר בתעשיית הבידור בשנה האחרונה. אחרי טבילת האש המוצלחת שלו ביקום גיבורי העל, חשף האולי בפאנל שהוקדש ל"ליגיון" בקומיק קון, כי הוא עובד על פרויקט קולנועי חדש.

"אני עובד על סרט חדש עבור אולפני פוקס", אמר האולי, "ואני יכול לומר רק שתי מילים: 'דוקטור דום'". הבשורה הזאת חושפת כי הכישלון של "ארבעה מופלאים" לפני שנתיים לא סתם את הגולל על הניסיונות להעניק לקומיקס המצליח עיבוד קולנועי ראוי.

דוקטור דום נחשב לאחד מהנבלים האימתניים והחשובים בתולדות מארוול. בכל אחת מגרסאות הסרט שעלו לאקרנים, חזינו בגרסה לא מוצלחת לדמות שבגרסת הקומיקס נלחמה גם בגיבורים גדולים אחרים של מארוול. הדמות נוצרה בשנות ה-60 על ידי סטן לי וג'ק קירבי. דוקטור דום הוא האלטר אגו של המדען ויקטור דום, בן להורים צוענים שנרצחו בילדותו. בבגרותו הוא נשבע לנקום את מותם, ובעקבות ניסוי שהשתבש זכה בכוחות על.

הדמות דורגה בעבר במקום השלישי ברשימת 100 הנבלים הגדולים של מארוול בכל הזמנים. לי עצמו העיד כי מדובר בנבל האהוב עליו. עם החזון הוויזואלי של האולי והרעב הגדול לנבלי קומיקס איכותיים, הפוטנציאל מסעיר כבר כעת את הדמיון. בשלב זה לא נמסרו פרטים לגבי מועד ההפצה של הסרט.

הצצה חדשה ל"דפנדרס" של נטפליקס

אחרי ההצלחות האינדיבידואליות של "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס" ו"לוק קייג'" (והכישלון של "אגרוף הברזל"), מתאחד עולם הגיבורים של נטפליקס למה שאמורה להיות המקבילה הטלוויזיונית של "הנוקמים". הטריילר החדש מציג את יוצר הקומיקס, אייקון המעריצים ומי שעמד בעבר בראש מארוול - סטן לי. היוצר מציג את גיבוריו, ומרמז על כך שהיחסים הסבוכים בין הגיבורים לבין עצמם יעמדו במוקד הסדרה לא פחות מאשר המאבק נגד הרשע.

כל שמונת פרקי העונה הראשונה של "הדפנדרס" יהיו זמינים עבור מנויי נטפליקס החל מה-18 באוגוסט.

טריילר מלא ראשון ל"Bright" בכיכובו של וויל סמית'

אחרי ההצלחה הגדולה של "Okja", מקווה נטפליקס להמשיך להלהיב את מעריצי הקולנוע עם סרט נוסף בפרופיל גבוה. "Bright" בבימויו של דיוויד אייר ("יחידת המתאבדים", "סוף המשמרת") ובכיכובו של וויל סמית' מתרחש במציאות אלטרנטיבית, ובה יצורים מתחום הפנטזיה - דוגמת אורקים ופיות - מתגוררים על כדור הארץ לצד בני האדם.

סקוט וורד (סמית) הוא שוטר מלוס אנג'לס שמקבל שותף חדש ודמוי אורק בשם ניק ג'קבוי (ג'ואל אדגרטון), בעקבות מדיניות הגיוון של המשטרה המקומית. השניים נתקלים באלפית מסתורית בשם טיקה החמושה במטה קסם שמעניק לבעליו את כל מבוקשו. החשיפה של טיקה והנשק שבאמתחתה, הופך אותה ואותם למטרה עבור מגוון של פושעים ובעלי עניין, שמקווים להניח עליו את ידם.

כפי שניתן להתרשם מהטריילר, בנטפליקס לא חסכו בהוצאות כדי לגרום לעולם הפנטזיה שלהם לקום לתחייה. על פי ההערכות, תקציב הסרט עומד על 90 מיליון דולר. "Bright" יהיה זמין עבורי מנויי נטפליקס ב-22 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully