וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפתיח של קארפול קריוקי מכניס את לוס אנג'לס ל"משחקי הכס"

21.8.2017 / 11:35

מייזי וויליאמס וסופי טרנר, כוכבות סדרת הפנטזיה הפופולרית, יככבו בפרק הקרוב של הריאליטי המוזיקלי בהנחיית ג'יימס קורדן. לקראת הפרק פרסמה Apple פתיח מושקע ומגניב במיוחד

"קארפול קריוקי" הסגמנט המצליח מתוכנית הלילה של ג'יימס קורדן, ובו הוא מארח מוזיקאים וסלבריטאים במכוניתו ושר עמם ממגוון להיטים, נרכש על ידי Apple והפך לאחרונה לסדרה בפני עצמה הזמינה למנויי Apple Music.

בתוכנית הקרובה צפוי קורדן לארח במכוניתו את סופי טרנר ומיזי וויליאמס, המוכרות לכם בוודאי יותר כאריה וסנסה סטארק מ"משחקי הכס". לקראת האיחוד המרגש של שתי הכוכבות, יצרו קברניטי הסדרה פתיח מושקע, ובו נראית הדרך בה נוסע קורדן במכוניתו מביתו לאולפנים בלוס אנג'לס, כמפה המפורסמת והנעה מהפתיח של סדרת הפנטזיה.

בעונה הנוכחית ניכרת מתיחות גוברת בין דמויותיהן בסדרה, אבל בחיים עצמם וויליאמס וטרנר הן חברות טובות, שדואגות להפיץ את הקשר האמיץ ביניהן באמצעות הרשתות החברתיות הפופולריות שלהן. השתיים צפויות לבצע בתוכנית בין היתר את "Sorry" של ג'סטין ביבר ו"Wrecking Ball" של מיילי סיירוס. הפרק עצמו ישודר ביום שלישי.

בשבוע הבא יככבו וויליאמס וטרנר בפרק השביעי והאחרון בעונה השביעית של "משחקי הכס". הפרק צפוי להיות הארוך ביותר בסדרה עד כה, ולהימשך כשעה ו-20, בהן יגיעו לשיאם העימותים השונים שנבנו לאורך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully