וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות, רותם אבוהב וענבל פרלמוטר: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

28.9.2017 / 0:02

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תרגיע", עונה 9

מיליוני מעריצים מחכים כבר שש שנים לרגע הזה, וב-2.10 זה סופסוף קורה: הקומדיה הכי טובה בטלוויזיה, "תרגיע", חוזרת לעונה תשיעית אחרי היעדרות ארוכה מדי. אחרי העונה השביעית, שבמהלכה התאחדו חברי סיינפלד ביוזמת לארי דיוויד (כוכב "תרגיע" ויוצר "סיינפלד") במטרה שאשתו תחזור אליו, ובסיומה של עונה שמינית מושלמת, קשה לדעת לאילו שיאים עוד אפשר לטפס. אבל האמת היא שאנחנו לא צריכים עוד שיאים, תנו לנו עוד מחייו של דיוויד, מהתמודדותו עם הרגעים הבנאליים והיומיומיים, מהדיאלוגים שהוא מנהל, מהנוירוטיות שלו ומהנרגנות שלו. כלומר, תנו לנו עוד שגרה. בעונה התשיעית צפויים להתארח שלל כוכבים, רובם בתפקיד עצמם, ביניהם ג'ימי קימל, בריאן קרנסטון ואליזבת בנקס, ואנחנו כבר מתרגשים.

מתי? החל ב-2 באוקטובר

איפה? יס, הוט וסלקום TV

למה? כי זה פי אלף יותר סיינפלד

הפרומו לעונה החדשה. תרגיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיטר הוק

באחת מתשובותיו לשאלות בסיסטים ישראליים בוואלה! תרבות, אמר אגדת הבס פיטר הוק כי "מחשב לא יוכל להתקרב אף פעם לנוכחות הפיזית של הגיטרה". ואנחנו נוסיף: רוב הבסיסטים לא יוכלו להתקרב אף פעם לכשרון של הוק עצמו. הוק הקים בשנת 1976 את ג'וי דיוויז'ן עם איאן קרטיס, ולאחר התאבדותו של קרטיס ב-1980 הלהקה שינתה את שמה לניו אורדר. הוק שימש כבסיסט בלהקה עד 2007, ואז נטש ונשאר מסוכסך עם חברי הלהקה מאז ועד החודש, כשהגיעו לפשרה. הלהקה המשיכה להופיע בלעדיו, אבל בלעדיו זה לא היה זה. כעת הוא חוזר לארץ במסגרת סיבוב ההופעות "Substance" בו יבצע שירים של הלהקות.

מתי? 28 בספטמבר (הערב)

איפה? מועדון הבארבי בתל אביב

למה? כי הוא אם מערבבים את שמות הלהקות יוצא New Joy, ואתם צריכים שמחה חדשה!

לרכישת כרטיסים

בקרוב אצלנו. פיטר הוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רותם אבוהב מארחת את מריאנו אידלמן וגיא מזיג במופע סטנדאפ חגיגי

אין הרבה נשים שעושות סטנדאפ. זה עולם גברי, כוחני, שנשלט על ידי בדיחות מילואימניקים מיזוגניות סטייל "מועדון לילה". אחת לכמה שנים מצליחה אישה לפלס דרכה אל במות הבידור הגדולות ולכבוש את הקהל בצחוק גדול. הפעם זו תורה של רותם אבוהב. זה לא רק כי היא אישה, זה בעיקר כי היא מאוד מצחיקה.

מתי? 28 בספטמבר, פתיחת דלתות 19:30, תחילת מופע 21:00

איפה? זאפה אמפי שוני

למה? כי אנחנו מעריצים עוד מתקופת הטלטקסט

לרכישת כרטיסים

גירל פאוור. רותם אבוהב

גיל ריבה פרק 7 רותם אבוהב. אולפני הרצליה
גיל ריבה פרק 7 רותם אבוהב/אולפני הרצליה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאטרדיי נייט לייב, עונה 43

שון ספייסר אמנם התפטר, מה שאומר שהסיכוי לראות את מליסה מקארתי חוזרת לגלם אותו קטן משמעותית, אבל עדיין קשה לנפנף את העונה החדשה של "סאטרדיי נייט לייב". אחרי הכל, קודמתה הייתה אחת המדוברות בתולדותיה, זכתה לרייטינג הגבוה ביותר שלה מזה 23 שנה, עצבנה את טראמפ על בסיס כמעט שבועי בזכות החיקוי של אלק בולדווין ובשל העובדה שאת הדובר שלו גילמה אישה. בהתאם גרפה התוכנית שלל פרסי אמי בטקס שנערך בשבוע שעבר, כולל בקטגוריית תוכנית המערכונים הטובה ביותר, לבולדווין ולמקארתי על תפקידי האורח שלהם, לקייט מקינון המחוננת כשחקנית הקומית הטובה ביותר (שם ניצחה שתיים מעמיתותיה) ועוד. אם זה לא מספיק, גל גדות שלנו תנחה את התוכנית השנייה של העונה ותשתתף בשלל מערכונים בה. מה עוד צריך?

מתי? 3 באוקטובר

איפה? yes VOD (וב-7 באוקטובר ב-yes Comedy)

למה? כי קרוב לוודאי שזה יעצבן את טראמפ

אלק בולדווין עושה טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע מחווה לציון 20 שנה למות ענבל פרלמוטר

20 שנה לאחר הערב הטראגי שבו נהרגה בתאונת דרכים ענבל פרלמוטר, יתקיים ערב מחווה ליצירתה בסימן האלבום "הקלטות אחרונות", ובו תושק מהדורת ויניל מוגבלת שלו. בערב יופיעו אמנים שעבדו איתה כמו קורין אלאל, ערן צור ואסף אמדורסקי וכן מוזיקאים שהושפעו מיצירתה ובהם קרני פוסטל, לונא אבו נסאר, לילה וטריו צ'לו של מאיה בלזיצמן. אי אפשר למלא את האובדן הענק של פרלמוטר, אבל זו אחלה דרך למלא עוד ערב אבוד.

מתי? 2 באוקטובר

איפה? בארבי

למה? כי עשוי להיות מכשף

מתגעגעים. ענבל פרלמוטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנטומיה של גריי, עונה 14

דרמת בית החולים האהובה כבר מזמן איבדה את הלגיטימציה לנשום בכוחות עצמה, או לנשום בכלל. אחרי ששרדנו מכות כואבות כמו הנטישה של סנדרה או (ד"ר כריסטינה יאנג) ופטריק דמפסי, נפרדנו בעונה האחרונה מג'ריקה הינטון (ד"ר סטפני אדוארדס). כעת נותרה אצלנו תחושה שהגיע הזמן להמתת חסד לסדרה הוותיקה. אין איך לחדש, אין מה לחדש, ולמען האמת גם לא צריך. הדרמה החביבה כבר מזמן הפכה לאופרת סבון המזכירה לנו לפרקים את "היפים והאמיצים". אבל כמו כל ישראלי טוב שנהנה להגיד כמה רע פה ובכל זאת נשאר, גם אנחנו כנראה נחזיק סיבוב נוסף. מרדית' גריי, היר ווי קאם.

העונה ה-14. אולי די?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully