וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת שזעמה בגלל הדחתה ב'אקס פקטור': "האודישן היה מבוים"

19.10.2017 / 9:57

אמש שודר הפרק הראשון של העונה החדשה ב"אקס פקטור". בין המתמודדים שהודחו: צמד הזמרים רחלי ושגיא, שטענו לאחר השידור כי "הכל מבוים". "רשת" בתגובה: "זה לא מבוים בשום צורה ואופן, אנו מודים להם על ההשתתפות"

אקס פקטור, עונה 3 פרק 1, האודישן של רחלי ושגיא. צילום מסך, צילום מסך
מבוים או לא?/צילום מסך, צילום מסך

צמד זמרים שהתמודד אתמול בתכנית "אקס פקטור" של הזכיינית "רשת" והגיב בזעם על הדחתו, טוען כי האודישן היה מבוים. רחלי דיגודקר, המועמדת שהודחה לצד שותפה המוזיקלי שגיא, פרסמה בעמוד הפייסבוק פוסט ובו טענה כי הכול היה מבוים וכי הם צפויים לחזור בהמשך העונה. ב"רשת" דחו את הטענות.

"כולם ירימו גבה ויחשבו שבאנו לאודישן באקס פקטור ושעברנו ביקורת מהשופטים", כתבה בעמוד הפייסבוק הפרטי של בעלה ציון. "אז תרשו לי להפתיע אתכם, זה לא אודישן אמיתי, זה אודישן מבוים". עוד הוסיפה שהם צפויים לחזור בהמשך העונה "עם כבוד גדול בתור אמנים אורחים עם המון הפתעות עוצרות נשימה. מבטיחה שכולם עוד יהיו בהלם".

בשיחה עם וואלה! תרבות חזרה רחלי דיגודקר ואמרה שאכן הקטע היה מבוים: "הגעתי לתוכנית כי ההפקה פנתה אלי, אני גאה בזה ולא מצטערת, עשיתי כל מה שביקשו ממני לעשות באהבה. הכעס בסוף התוכנית היה כי נחשפתי לפלייבק חובבני שלוש דקות לפני העלייה לבמה והמיקרופון היה נמוך. כמו כן אני לא יכולה לפרט, כי אני חתומה על סודיות, אבל צפו להפתעות בהמשך, מבטיחה שיהיה מעניין".

מ'רשת' נמסר בתגובה: "האודישן של רחלי וציון אינו מבוים בשום צורה ואופן. אנו מודים להם על השתתפותם בעונה החדשה של אקס פקטור".

אקס פקטור, עונה 3 פרק 1, האודישן של רחלי ושגיא. צילום מסך, צילום מסך
צילום עמוד הפייסבוק של ציון ורחלי/צילום מסך, צילום מסך

מי שפספס אמש את השידור, מדובר בצמד שהתמודד תחת השם רחלי ושגיא, ושר את השיר "הלב יודע", שביצעו במקור דודו אהרון וזהבה בן. שגיא הוא שגיא אברהם, סוכן מכירות מדימונה, ורחלי דיגודקר, בעלת העסק "ציון ורחלי" לריקודים הודים. בסיום האודישן פנתה שירי מימון אל רחלי ושגיא ואמרה שהביצוע צרם לה: "הרגשתי כאילו אני יושבת עכשיו בבית, בכיף שלי, קצת מזפזפת בטלוויזיה, מרימה רגלים ואז השכנים פותחים את הקריוקי ומתחילים לצעוק לי באוזן שיר של דודו אהרון וזהבה בן. זה היה ממש חובבני, בטירוף".

רחלי שנפגעה ממימון לא נותרה חייבת והאשימה את הפלייבק "שנשמע חובבני". משה פרץ הציע לשגיא להיבחן בנפרד, אולם זה האחרון סירב והכריז: "אני בלעדי האישה הזאתי (רחלי - י"ג), לא רוצה להמשיך. אני מודיע על פרישה". בהמשך הפרק הם הדפו את הצלמים והמשיכו להתלונן על השופטים והפלייבק "הכול בגלל הפלייבק המזוין הזה. ראית איך היא ישר התחילה? שירי מימון? 'זה קריוקי', שתלך קיבינימט". בסיום התכנית הם פנו למצלמות והבטיחו שבכוונתם לפנות לתקשורת כדי לחשוף את מה שהתרחש.

עוד באותו נושא

החלומות השבורים של "אקס פקטור" מרתקים לא פחות מהכישרונות

לכתבה המלאה
האודישן של רחליושגיא, אקס פקטור עונה 3 פרק 1. צילום מסך, צילום מסך
רחלי ושגיא/צילום מסך, צילום מסך
אקס פקטור פרק 1 עונה 3 שירי מימון. (צילום מסך), צילום מסך
נשמע לה כמו קריורקי/צילום מסך, (צילום מסך)
משה פרץ. רון קדמי
ניסה להציע פשרה. משה פרץ/רון קדמי
האודישן של רחלי ושגיא, אקס פקטור עונה 3 פרק 1. צילום מסך, צילום מסך
זוג הזמרים עם בר רפאלי/צילום מסך, צילום מסך

רחלי ושגיא, ככה זה אמור היה להישמע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully