וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ענק: שירי מימון בדרך לככב במחזמר "שיקגו" בברודוויי

30.1.2018 / 19:47

אחרי שורת אודישנים ארוכה לוהקה הזמרת הישראלית ושופטת "אקס פקטור" לתפקיד הראשי של המחזמר המצליח "שיקגו" בברודוויי. לוואלה! תרבות נודע כי בשלב הזה נערך מו"מ כספי שאם יצלח מימון תשתלב במחזמר

שירי מימון. אביב חופי
תגידי שלום לרוקסי. שירי מימון/אביב חופי

בעוד לא מעט צופים מתכוננים לצפות הערב (שלישי) בגמר "אקס פקטור", שאליו שירי מימון לא הצליחה להשחיל מתמודד, מדווחים ב"ערב טוב עם גיא פינס" שהזמרת ושופטת הריאליטי לוהקה לתפקיד הראשי במחזמר המצליח "שיקגו". בניגוד לעיבוד הישראלי שעלה בבית לסין בעשור הקודם בכיכובן של ריטה ומיה דגן, במקרה הזה מדובר בהפקה האמריקאית המקורית, המוצגת בברודוויי ברציפות מאז 1996, זאת אחרי שהפקה קודמת עלתה לראשונה ב-1975 והוצגה במשך שנתיים.

עלילת המחזמר עוקבת אחר רוקסי הארט, צעירה החולמת לשיר ולרקוד את דרכה אל התהילה, וכשהמאהב המכה שלה קם ועוזב אותה, מעשיה בתגובה מובילים אותה אל בית הסוהר. בילי פלין, עורך הדין החלקלק ביותר בעיר, מזהה ברוקסי תיק שיכול בקלות לגנוב כותרות בצהובונים, ולשם כך דוחה את הטיפול במקרה אחר שהוא אמור לטפל בו - ולמה קלי, זמרת נוצצת במועדון לילה שירתה בבעלה הבוגדני. בילי הופך את פשע התשוקה של רוקסי לכותרות בעיתונים, ובעיר שבה הרצח הוא סוג של בידור, היא הופכת לכוכבת בן לילה, מה שכמובן מעורר את קנאתה ואת התחרות של ולמה.

מימון תגלם את דמותה של רוקסי הארט, ובכך תיכנס לנעליהן של מפורסמות רבות וטובות, בכללן מלאני גריפית', ברוק שילדס, גרטשן מול, אשלי סימפסון, ובגרסה הקולנועית זוכת האוסקר מ-2002 הייתה זו רנה זלווגר. לוואלה! תרבות נודע כי מפיקי "שיקגו" נחשפו ליכולות המשחק, השירה והריקוד של שירי מימון במסגרת תפקידה בעיבוד המקומי למחזמר "אוויטה". אחרי שזומנה על חשבונם לסדרת פגישות ואודישנים במנהטן, החליטו לתת לה את התפקיד הנכסף, בהנחה שהמו"מ הכספי יצלח. אם כן, מימון תעבור למנהטן עם משפחתה לתקופה מסוימת, החודשים הקרובים יוקדשו לחזרות, ובספטמבר היא תתחיל להופיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully