וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידורי המהפכה

אמילי גרינצווייג

7.5.2010 / 6:45

יואב קוטנר צפוי לשוב לגלי צה”ל ולשדר בה את תכניתו ”מוזיקה היום”. עוד בתחנה: התכנית המיתולוגית ”24 היום שהיה” יורדת, קובי מידן, טייכר וזרחוביץ’ מתקמבקים גם הם

תכנית הרדיו הוותיקה של גלי צה"ל "24 היום שהיה" תרד בקרוב מהאוויר, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במקום מגזין האקטואליה הלילי המשודר מאז 1987, תשודר בתחנה מדי לילה ב-23:00 תכנית אישית של קובי מידן, שחוזר לתחנה לאחר תקופת העדרות ארוכה. בשנות התשעים הגיש מידן בגלי צה"ל את התכנית "נכון לעכשיו" לצידו של אברי גלעד.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי החל מחודש יוני צפוי יואב קוטנר לחזור ולשדר בתחנה את התכנית "מוזיקה היום". קוטנר פוטר מגלי צה"ל בשנת 2003, לאחר 30 שנה, כשמונה להיות העורך הראשי של ערוץ 24. בינואר 2008 הוא הצטרף לרדיו תל אביב והחל להגיש תכנית יומית. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בחודש יוני, עם תום חוזהו הוא יעזוב את התחנה ומסתמן שישוב לשדר בגלי צה"ל.

מי שעוד חוזרים לשדר בתחנה הצבאית, הישר מרדיו תל אביב הם הצמד שרון טייכר וערן זרחוביץ'. השניים יגישו תכנית מדי יום חמישי בין 14:00 ל-16:00. בעבר הגישו טייכר וזרחוביץ' את התכנית "ציפורי לילה".

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully