וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקרים האמריקאיים אוהבים את "יוסי וג'אגר"

30.9.2003 / 18:17

וכך גם הקהל, שהצביע ברגליו בסוף השבוע הראשון של הסרט בניו יורק

"יוסי וג'אגר", סרטו של איתן פוקס, על גבי תסריטו של אבנר ברנהיימר, שכבר עשה חיל כשיצא להקרנות מסחריות מוגבלות בישראל, הגיע בסוף השבוע לזירה המסחרית בניו יורק וזכה להצלחה גדולה. באתר הסרטים של הניו יורק טיימס מופיע הסרט בראש רשימת המומלצים של המבקר הנחשב סטפן הולדן, המכתיר את הסרט כ"מחקר מעודן ומשכנע באופן יוצא דופן של פסיכולוגיה קבוצתית ואי יציבות מוראלית בקרב אנשי מקצוע תחת לחץ ובתנאים צפופים".

ו.א מוסטו מ"הניו יורק פוסט" כותב ש"אורכו של הסרט הוא רק 71 דקות, אך פוקס דואג שנקבל תמורה לכספנו", ואילו יאן סטיוארט, מה"ניוזדיי" גורס כי מדובר ב"עיקול חדש, צנוע ומרגש לז'אנר סרטי האהבה בעת מלחמה". קן פוקס (קרוב משפחה?) מ"מדריך הסרטים של טי.וי גייד" טוען כי "פוקס מציג משל המדגים את עומקה של הצביעות הצבאית והטרגיות של אהבה המתקיימת בסתר" ומארק אדנום מ"אאוטרייט.נט" קובע כי הסרט "יפהפה ועמוס תשוקה... אחד מסרטי הרומנטיקה ההומוסקסואלית המהדהדים ביותר". וכך הלאה והלאה מחמאות.

הבאז הניו יורקי סביב הסרט אף הוא בעלייה: אתמול התפרסמה ב"ורייאטי" רשימת ההכנסות לסוף השבוע האחרון. לפי רשימה זו ניצב הסרט במקום הראשון בטבלה המסכמת את רשימת ההכנסות הממוצעות לפי מסך. זהו הישג חסר תקדים לסרט ישראלי, ופירוש הדבר כי עשויה לצמוח לו מכך הפצה ארוכה ומוצלחת בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully