וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדתיים לחוצים על "כוכב נולד"

8.3.2004 / 12:01

במחאה על שיבוץ התוכנית בימי שישי התפרסמה ברשת עצומה זועמת מטעם ציבור חובשי הכיפה

לקראת עליית העונה השנייה של "כוכב נולד" מתחממת גם חזית המאבק. התוכנית, שתושק בסוף השבוע הקרוב, תפוצל העונה לשני חלקים - חלקה הראשון של התחרות ישודר בימי שישי בערב, והיא תוכרע במוצ"ש בעזרת הקהל בבית. ציבור הצופים חובשי הכיפה מוחה על השיבוץ הבעייתי, שאינו מאפשר לו לעקוב אחר התוכנית המלאה. בתגובה עלתה בימים האחרונים לרשת עצומה, הקוראת למאוכזבים שומרי המסורת להוסיף את שמם למחאה, תחת הכותרת "כוכב נולד 2 - השערוריה הגדולה". עד לרגע פרסום הידיעה אספה העצומה 21 שמות בלבד, ולנוחיותכם נביא כאן את הנוסח המלא של המכתב:

"מי מאיתנו לא צפה בכוכב נולד? כולנו התמכרנו למסך הקטן בעקבות התוכנית הכל כך מצליחה, התוכנית ששינתה את פני הטלוויזיה והמוזיקה הישראלית. כל אדם בישראל צפה אחר נינט טייב, שירי מיימון, שי גבסו ועוד. חלקם של המתמודדים הגיעו מעיירות פיתוח וחלקם הגיעו מ'העיר הגדולה', חלקם היו חילונים, וחלקם היו דתיים. שי גבסו אשר הגיע למקום השלישי היה דתי.

"אך לפי ההחלטה התמוהה של קשת 'כוכב נולד 2' ישודר בימי שישי בערב. החלטה זו אומרת במילים אחרות - 'לא לדתיים'. תחשבו על זה, אם שי גבסו ושי רביזדה (מתמודד דתי נוסף) היו מתמודדים ב'כוכב נולד 2', הם לא היו עולים מעולם לשלבים הכה מתקדמים. אף אחד לא אשם שערוץ 2 מחולק ל-3 זכיינים וקשת משדרת דווקא ביום שבת. איך נצביע למתמודדים ביום שבת? איך נבחר את הזמר החביב עלינו? ושקשת לא יבואו בטענות שיהיו שידורים חוזרים או שנקליט, כי אם חלק מהתוכנית משודר בשידור חי בתוך שבת, הצפייה אסורה. אני קורא לכם לחתום על עצומה זאת, כדי להפסיק את השערורייה הזאת ולגרום לכך שהתוכנית תשודר ביום אחר. ביחד כולנו נוכל להיות - הכוכבים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully