וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אני, זה אתם

28.10.2004 / 19:43

רשף לוי נכנס במתנחלים הפסיכוטיים, מתכונן לרצח שרון ותוהה איפה תגור עמירה הס אחרי ההתנתקות

1. איך מתנתקים בלי להעליב?

במהלך נאומו השבוע בכנסת חשף שרון את תחושת הבטן האמיתית שלו כלפי המתנחלים. גם הוא, כמו כולנו, קלט שמדובר בחבורה של אנשים שמאמינים בצורה זו או אחרת בקונספט המשיחי. במילים אחרות, מדובר בחולי נפש בלי רישיון, שבמקום להיות מאושפזים במקום שבו מחשמלים אותם, התאשפזו מרצון במקום שבו מרגמות מפרקות להם את הגג במקרה הטוב או את אחד מ-30 הילדים שלהם במקרה הרע.

אחת ההצעות שהעלו כבר בפני רבין לקראת פינוי השטחים היתה טקטיקת אימוץ המתנחלים אל הלב. תחמיא להם, תגיד להם שאוהבים אותם, שמעריצים אותם, הציעו יודעי הנפש האנושית לראש הממשלה, תרכך את המכה במילים יפות. בקיצור, כמו כל בחור שזרק בחורה, תן להם את נאום ה-"זה לא את, זה אני".

שרון היה צריך להזמין את ראשי המתנחלים אליו ולהתחיל למנות את התכונות הטובות שלהם: "אתם נראים טוב בדובון כחול, אני מת עליכם כשאתם יורים צרור של עוזי ברועה צאן זקן שעובר ליד הגדר של הבית שלכם. ובקשר למין, אף פעם לא נהנתי לזיין את הערבים כמו שנהניתי אתכם. אתם בסדר, זה אני המשוגע".

והוא היה קם ומתחיל ללטף לוולרשטיין את החזה: "אתם המתנחלים שהייתי שמח להתחתן איתם, באמת. אני מטורף שאני מנתק אתכם, אבל יש לי בעיה של מחויבות. אני לא יכול להתחייב לעוד 30 שנה. מה אני יכול לעשות? השגרה של הפצמ"רים הורגת אותי. ולא, זה לא נכון מה שאתם אומרים. אין לי קטע עם השמאל, באמת שלא. אני רק רוצה זמן לעצמי לבד, בלי תמיכה של הסיעה בכנסת".

המתנחלים שחיים בין מחנה פליטים לים, שהנסיעה שלהם הביתה היא דרך שטח אש של החמאס, דומים לאישה שנשואה לגבר מכה. במקום לנצל את ההזדמנות שנותנים להם לקבל צו הרחקה, במקום לשמוח שמעריכים את הבתים והחממות שלהם, שהערך הנדל"ני האמיתי שלהם הוא 22 שקל וחצי, בכמה מאות אלפי דולרים, הם מתעקשים להישאר.

ואל תגידו לי שבכל מקום בארץ מסוכן. גם תאונות דרכים יש בכל מקום, אבל מי שהולך לישון ביום שישי בלילה לבוש שחורים על פס הפרדה באמצע נתיבי איילון נמצא בקבוצת סיכון גדולה יותר.

2. כיצד להתכונן לרצח שרון?

בסקר שנערך בין הישראלים, 45 אחוז מהם סברו שהרצח הפוליטי הבא הוא צפוי. אלו נתונים מזעזעים שמראים את חולשתה של החברה הישראלית. תחשבו על הנתון האיום הזה, 55 אחוז סברו שלא יקרה רצח פוליטי! מדובר בחבורה של אידיוטים שלא קולטים מה קורה איתם, וזה מעיד על עליבותה של מערכת החינוך ועל הטפשות הרבה השורה במקומותינו.

אחרי הכל כבר היינו בסרט הזה, של ראש ממשלה שרצה לפנות יישובים. של מתנחלים שכינו את ראש הממשלה בוגד ורבנים שהוציאו נגדו פסקי הלכה. והתוצאה, היישובים לא פונו. בואו נהיה ריאליים, אם המתנחלים הפיקו לקחים מרצח רבין, שרון חי על זמן שאול. או כפי שבמפד"ל אוהבים לקרוא לזה, שרון חי על זמן שאול יהלום.

ואני יודע מה תגידו לי. זה לא מוסרי לרצוח בן אדם, לא כל שכן יהודי. ובכן, זה מסוג הערכים המוסריים שלא ברורים לך אם אתה חולה נפש פסיכוטי, וזה לא שאני אומר שכל המתנחלים בגוש קטיף חולי נפש פסיכוטיים. חס וחלילה. חלקם סובלים מאישיות סכיזופרנית עם נטיה התאבדותית. בקיצור, אם הייתי סוכן הביטוח של שרון, לא נראה לי שזה היה הזמן להחתים אותו על פוליסה של ביטוח חיים.

לכן על מוסדות המדינה להיערך ברצינות כנגד האיום הצפוי הזה. צריך כבר עכשיו להחליט מה עושים אחרי שהם יהרגו אותו. יש כמה דברים שלא יהיו לעניין. אני לא חושב שזה במקום לקבוע את יום הרצח כיום צום. זה מאד יפגע במשפחה. לא מדובר בג'ינג'י גבוה וחטוב כמו רבין, מדברים פה על שרון, שמבחינתו צום הוא הזמן שלקח ללילי לטגן לו את הסטייק מדיום ריר.

צריך להתכונן היטב ללוויה של שרון. השיאים בלוויה של רבין היו נשיא המדינה עזר ויצמן שדיבר שטויות, והנכדה של רבין שאמרה דברים מרגשים מהלב. בקטע של הנשיא אני לא דואג, קצב יעשה את העבודה ואולי אף יתעלה על המקור. בעניין הנכדה המרגשת אנחנו בבעיה. הילדים של שרון רגילים שמקליטים אותם מדברים בסתר. כשהם ייראו את כל השוטרים שיאבטחו את הלוויה, סביר להניח שאינסטנקטיבית הם יבחרו לשמור על זכות השתיקה. לכן לא צריך להתבייש, צריך לפנות לנועה בן ארצי, הנכדה האורגינלית ולבקש ממנה לבכות גם על שרון. למען העם והמדינה.

3. מה עושים עם יגאל עמיר וחולת הנפש שהתחתנה איתו?

בעקבות ההצבעה בכנסת יגאל עמיר הגיש בקשה מהירה לחופשה מהכלא. הוא טוען ששלוש שעות יספיקו לו. שעה נסיעה לחוות השקמים לכל כיוון, ועוד חצי שעה באיזור הסטרילי ליד הרפת. כמו כן בקשתו להביא ילד לעולם קיבלה סיוע בלתי צפוי מאחת מזכייניות ערוץ 2. הילד שיוולד יוכל להתמנות לדירקטוריון החברה ולהיות נציג של כמות עצומה של מיעוטים שהמכרז החדש לערוץ המסחרי דורש: תימני, רוסי, מתנחל, עולה חדש, דתי, נוצרי ובן של אסיר.

הצעה נוספת שעלתה היא לאפשר לזוג הסלבס לאמץ ילד באם לא יתנו להם לממש את הנישואין שלהם בדרך המקובלת. אני חושב שזה רעיון מצוין. זה מאד ייקל על הילד המאומץ. עם שני ההורים המטורפים האלה, כשבגיל 18 יקראו לו ויספרו לו שהוא מאומץ, תחשבו על ההקלה שתמלא אותו. הוא יפתח את תיק האימוץ שלו, ויקרא שם שאמו האמיתית היתה זונה ואביו נרקומן. דמעות ימלאו את עיניו והוא יצעק: תודה לאל.

4. ומה עושים עם עמירה הס?

מכל התוכניות שהועלו לפתרון הסכסוך הישראלי-ערבי, ההתנתקות היא התוכנית המטופשת והגזענית ביותר. במשך שנים הקלישאה המקובלת משמאל היתה שנסיגה לקווי 67' יכולה להביא להסכם שלום עם הערבים. מצד שני בימין אמרו שאין עם מי לדבר ושלום איננו אפשרי, ועל כן יש להתיישב בכל פינה בארץ ולחכות שיגיעו מיליוני עולים ויהפכו אותנו לרוב בכל מקום בארץ.

שרון החליט לעשות סינתזה של שתי הגישות הללו. הוא החליט לקחת את הרע מכל אחת מהן ולאחד אותן לתוכנית אחת: אנחנו ניסוג מהשטחים תחת ההנחה שלא יהיה שלום ואין עם מי לדבר. למעשה שרון הוכיח שכל השנים כשהוא צעק ואנחנו חשבנו שהוא מתנגד להחזרת שטחים תמורת שלום, הוא בעצם לא התנגד להחזרה אלא רק לדבר האיום והמסוכן הזה שנקרא שלום.

ראש ממשלה שאומר שלא יהיה יהודי אחד ברצועת עזה הוא גזען. האם זה אומר שגם את עמירה הס ננתק מהבית שלה בעזה? אלה משפטים אנטישמיים. האחרונים שניסו לנקות תאי שטח מיהודים היו הגרמנים. והיהודים הם רק ההתחלה, בפראפרזה על אמרת הכנף המפורסמת של הינריך היינה על שריפת ספרים, אפשר לומר גם שבמקום שבו מנתקים יהודים חד צדדית, במהרה גם ינתקו את הערבים.

טרנספר של יהודים, גם כאלו שסובלים מהמחלה המשיחית, הוא פסול אם לא מתלווה אליו הדבר המיותר הזה, הטיפשי שאיש לא מתכוון לקיים כמובן, הסכם שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully