וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוץ סיפורים מהאצבע

אוהד קונום

27.12.2005 / 9:56

סימני פישוק: מצבנו בתחום מעולם לא היה מזהיר, אולם אוהד קונום מצא סופסוף סיפורת פורנו ראויה בעברית. ברשת

דומה, שסיפורת הפורנו העברית מעולם לא נסקה לגבהים. ניתן לדבר כאן על תור זהב אחד בתחום זה: שנות ה-60, עם ספרי סטאלאג הידועים מייזומו של אלי קידר, הוצאת "ארוס", שפע התרגומים השונים והמשונים ל"פאני היל: זכרונותיה של אשת תענוגות" של ג'ון קלילנד, וההמשכים הבדויים וההזויים, שנכתבו כאן בעברית לספר זה ("חדר המיטות של פאני היל", ביתה של פאני היל"). ואולם ככלל, לא התברכנו בסיפורת פורנו ראויה לשמה. ודאי שלא הצמחנו ענקים כדה סאד, אך גם לא מחברים של יצירות ידועות פחות אך קנוניות בכל זאת, כמו פליקס זאלטן ("זכרונותיה של ז'וזפין מוצנבאכר") או אריקה יונג ("פחד גבהים").

למצער, זהו גם מצבה של סיפורת הפורנו העברית באינטרנט. אמנם ישנם כמה מאגרי סיפורים סבירים באתרים שאינם דווקא אתרי סיפורת (הכלוב, עדשת עירום), אבל רוב האתרים שהיו אמורים להיות מוקדשים לעניין (hotstory.co.il, למשל) מעולם לא הצליחו לאגור מסה קריטית של סיפורים. חמורה עוד יותר היא רמת הסיפורים הממוצעת – רבים מהם כתובים בשפה עילגת ובשגיאות כתיב, ומהווים וריאציות חסרות השראה של פנטזיות שכיחות, המתובלות בהנחות יסוד שהבורות הורתן.

יוצא מכלל זה הוא אתר heberotic.co.il, המתקרא גם "סוכנות אירוטיקה בע"מ", בעריכת רונן אלון. זהו, ללא ספק, אתר סיפורת הפורנו הטוב ביותר בשפה העברית.

ישנם באתר גם דפים המוקדשים לפורומים (שחלקם אינם פעילים), טורים אישיים וכיו"ב, אך עיקר מהותו הוא מאגר הסיפורים שלו, המתעדכן מידי ימים אחדים. כמה מאות כותבים, רבים מהם קבועים, תרמו לאתר, המכיל כיום למעלה מששת אלפים סיפורי זימה. ניתן לגלוש (דרך הקישור "מה חדש") אל הסיפורים החדשים ביותר, או לבחור סופר, או סוגה. רשימת הסוגות מגוונת מאוד, וככלל ממוינת נכון והיטב. היצע הסוגות כולל, בין השאר: אוננות ומכשירים, אורגיות, סיפורים ווידויי cuckold, יחסים משפחתיים, מין בתשלום, על אדונים ומשרתים, פנטזיות מין אלימות, סקס טעים ואפילו סקס רגיל (כן, יש דבר כזה, או לכל הפחות זכור לי במעומעם שפעם היה!). בצידן, ניתן לגלוש לדפים ובהם סיפורים שנכתבו במסגרת מיוחדת שאותה יזם עורך האתר – סיפורים על-פי יונה וולך, רומנים וסיפורים בהמשכים, סיפורי מונדיאל, סיפור מהתנ"ך...

לא קראתי את כל הסיפורים באתר סוכנות אירוטיקה בע"מ – ספק אם עשה זאת אי-מי זולת רונן אלון עצמו – ומכל מקום, סיפורים הם עניין לטעם אישי, כך שערך המלצותי על סופרים או סיפורים ספציפיים מוגבל מטבעו. מי שמעוניין לטעום כזית מהאתר בטרם יחליט אם להמשיך, עשוי אולי למצוא עניין בהשקפתי לפיה סיפורים כגון "המירוץ לצמרת של נגה לבנה" (מאת דור נוב), "הרבנית" (מאת אריק), "הזונה הגדולה מבבל" (מאת נופת), ו"אדונם של שני עבדים" (מאת ניובוי, שהוציא באחרונה ספר בשם "כן, אדוני" תחת השם מאסטר יקיר) נמנים עם פסגת סיפורת הפורנו העברית. רבים מאוד הסיפורים באתר הכתובים היטב, בשפה יפה ובאורח מגרה. קיומו של הקשר מקומי ברבים מהם הוא בונוס חשוב.
ומה חסר באתר? התשובה ברורה ומונה שני סעיפים. מנוע חיפוש משוכלל יותר, כזה המקובל באתרי סיפורת אמריקנים רבים ומאפשר עריכת חיפוש מתקדם (למשל, חיפוש המבודד את כל הסיפורים שעוסקים בהומוסקסואליות ואורגיות ויחסים בינגזעיים ויש להם הקשר הסטורי), בהחלט מתבקש אל מול מאסה כזו של טקסטים. כמו כן, נחמד היה לאפשר לגולשים להעניק ציונים לסיפורים, וכעבור זמן להציע לקטים על-פי חתכים סטטיסטיים (בעלי הציונים הגבוהים ביותר, הסיפורים הנקראים ביותר וכיו"ב – גם כן עניינים מקובלים בהחלט באתרי סיפורת פורנו בעולם).

בסוף נובמבר החליף האתר שרת מארח – אולי כעת יותקנו בו שיפורים אלה? בינתיים, נמשיך ליהנות ממנו כמות שהוא, ושואבים אנו ממנו, מאתר סוכנות אירוטיקה בע"מ, הנאה מרובה.

ציון: זקפה מלאה
פורמטים: טקסטים בלבד
בתשלום: לא

מקרא הציונים

איבר רפוי – בנאלי, משעמם, לא מחרמן.

דגדוג באיבר – פורנו סטנדרטי ולא מרגש.

זקפה חלקית – פורנו סטנדרטי, אבל עם הברקות מזדמנות.

זקפה מלאה – פורנו טוב, קלאסי בסוגו, העושה את העבודה היטב.

אורגזמה – יצירתי, ייחודי, מחרמן אש. פורנו במיטבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully