וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים משוחחים, נשים מפטפטות

6.2.2006 / 9:49

לרות קנאל נמאס מטרנד הנשיות החדשה והמגניבה, שהופכת לפטפטת שמתאדה מהמוח תוך חצי שניה. כמו ב"בנות", למשל

לדנה ספקטור ברור מראש איך ילכו הביקורות על "בנות" מחר בבוקר, כלומר היום: "יגידו שאנחנו קצ'קעס, שאנחנו וייבערס. גברים משוחחים, נשים מפטפטות. אנחנו ארבע נשים שיושבות כאן באולפן, ויש ארבעה גברים שיושבים באולפן שישי, אף אחד לא יעלה על דעתו להגיד שהם קצ'קעס".

ובכן, זה לא מדויק - גם אם אהר'לה ברנע היה יושב באולפן שישי ומדבר עם אודי סגל ואהוד יערי על ירידות המים של כלתו (או על נזילות השמן במכוניתו, באופציה הגברית) הייתי מפהקת ממש חזק, בולעת את הטלוויזיה והולכת לישון. לא ש"אולפן שישי" במתכונתו הנוכחית הרבה יותר מעניין, כן. קיצ'קוסים הם קיצ'קוסים ללא קשר לג'נדרו של המפיק אותם, ואפילו ניראל מהדוגמניות שתיים כבר יודעת שאסור לתלות שום דבר בזה שאת אתיופית, ערבייה, גמדה, אשכנזיה משופמת, דבה, מפחידה שועלים או אפילו סתם נקבה, שכה יעזור לך האל. מי שמקצ'קעס, שייקח על זה אחריות אישית. פועל נחמד זה, לקצ'קעס. נראה לי שיש מצב להמשיך להטות אותו כל היום. גם "וייבערס". אני בכלל חשבתי עד היום שפירוש המילה "וייבערס" הוא התחושה המגניבה הזו שחסרה לי בעמוד השדרה כשאני עושה סקס. ייתכן שאני צריכה לחדול מלהזדווג עם סטודנטים לרפואת שיניים.

"בנות", בכל אופן, שואפת לתת זווית נשית, הומוריסטית וקלילה על אירועי השעה, מטרה שהיא עומדת בה מעל ומעבר למצופה, כנראה - התוכן פשוט מתאדה בזמן אמת ממוחו של הצופה, בדיוק שניה וחצי לאחר שנקלט בו. זה מוזר מאוד, כי אני מוכנה להישבע שהיו שם כמה נושאים ורפליקות עם פוטנציאל מעבר לקצ'קעצ'יאדה, רק שאני לא מצליחה להיזכר בהם. אם מישהו מהקוראים מצליח לזכור משהו משמעותי שדובר עליו בתוכנית, מעבר לסוודר המהמם של עידו תדמור, הוא מתבקש לרענן את זכרוני בטוקבקים.

חוץ מזה "בנות" היא בפירוש לא תוכנית גרועה או מעצבנת כשלעצמה, אלא רק כחלק מאיזה גל נשי מתוחכם וקליל ומתבדל שכזה, ששוטף אותנו לאחרונה. כמו פמיניסטי, רק בלי השפם והמבט הממורמר בעיניים. הוא זועק אלי ממגזיני הנשים, הגל הזה, מהטלוויזיה, מהבננות אשר באינטרנט, כולו תוכן נשי מגניב לאללה, ששורתו התחתונה היא שאנחנו המין השולתתת (!!!1) ואנחנו נסגוד לעצמנו עד שנקיא.
אחרי שנחשפים לזה יותר מדי אי אפשר שלא לתהות לרגע, אחרי הכל, למה נחוץ הקיטלוג של "מאת נשים החדשות, עבור הנשים החדשות", בשביל מה התווית המתחנפת? אפשר לחשוב שהקונספט של "בנות", למשל, לא היה עובר בתור תוכנית "לכולם". מה זה בכלל זווית נשית? כמו זווית גברית, רק מזיעה פי ארבע פחות? מה רע בסתם זווית אישית? ואם כבר להתעקש על הנשית, האם אביב גפן או גיל ריבה באותו פאנל, סתם אני זורקת שמות, לא היו מסוגלים לספק זווית כזו?

קצתי בתחושה הזו שאני מקבלת מכל אותם מקומות, כאילו עלי לעלות לגג ולצעוק "הידד! גירל פאואר!" מעצם זה שיש לי רחם ועוד אי-אלו איברי רבייה נשיים (צריך לעשות ספירת מלאי בהזדמנות), ולראות בכל הנקבות באנושות את אחיותיי האיכותיות והמהממות, שהן גם יפות וגם אופות וגם נורא מצחיקולות ומודעות לעצמן, והכל על מנת שלא יבחינו עד כמה הן מאוימות מאותו מוסד גבריות נוראי, עד שהן חשות צורך ליצור לעצמן ממלכות קטנות ומבודלות כגון "בנות", למלוך ולקצ'קעצ' שם באין מפריע ולשכוח שכולנו בסופו של דבר בני אדם, נשים וגברים וכל מה שבאמצע, וכל אחד אחראי לתחת שלו. זה הכל. אה, ועכשיו אני נזכרת שבכל הקטע הזה לא השתמשתי בהטיות של "וייבערס" בכלל. טוב נו. בפעם הבאה.

"בנות", יום א' 19:35, Hot 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully