וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והמקצוען למחצה

שני פישר

3.3.2008 / 13:12

סרטו של וויל פארל החליק בקלות לראש רשימת שוברי הקופות בסוף השבוע האחרון בארצות הברית. לא הרחק ממנו, במקום השני, סרט בכיכובה של איילת זורר

“Semi-Pro", סרטו החדש של המצחיקן הראשי של הוליווד, וויל פארל, נכנס לראש רשימת שוברי הקופות בשבוע הראשון לעלייתו, עם הכנסות של 15.2 מיליון דולרים במהלך סוף השבוע האחרון בארצות הברית. פארל משחק מאמן קבוצת כדורסל שולית בשנת 1976, שבמהלך הסרט מנסה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי, ולהנהיג את חברי הקבוצה להגשים את החלום הגדול ולקפוץ מליגת ה-ABA ל-NBA.

למקום השני הגיע הסרט "Vantage Point", בכיכובה של איילת זורר, שבשבוע שעבר עמד בראש הרשימה והשבוע הרוויח 13 מיליון דולר בקופות, ובסך הכל 41 מיליון. הסרט, רשומון-סטייל, מתאר מחמש נקודות מבט שונות ניסיון התנקשות בנשיא ארצות הברית. לבד מזורר שלנו, מככבים בסרט דניס קוויד, מתיו פוקס ופורסט וויטיקר.

במקום השלישי, עם הכנסות יציבות כבר שלושה שבועות, נמצא סרט הילדים המעיק "The Spiderwick Chronicles". בסרט משחק ילד אחד זוג תאומים שיש להם אחות, וכולם נשאבים לעולם אלטרנטיבי מלא ביצורנים ובפיות. מה קורה להם שם בדיוק? לא ברור וגם לא ממש מעניין. בכל אופן, הסרט סיים את סוף השבוע האחרון עם הכנסות של כ-8.7 מיליון דולרים והרוויח 55 מיליון דולר סך הכל עד כה.

למקום הרביעי והמעט-מאכזב מגיע הסרט "בת בולין האחרת", שהיה אמור לסיים לפחות במקום השני בשבוע הראשון לעלייתו, בזכות קאסט אטרקטיבי במיוחד. נטלי פורטמן וסקרלט ג'והנסון היפהפיות לא רק שמשחקות באותו הסרט אלא גם משחקות אחיות, משמע, לא מתביישות להסתובב עירומות אחת ליד השניה. מה גם ששתיהן נלחמות על ליבו של הנרי ה-8, שזה אומר שיש אפילו מצב לקאט פייט. בכל אופן, הסרט הרוויח בסוף השבוע 8.3 מיליון דולרים.

במקום החמישי מגיע הסרט שעולה בסוף השבוע הקרוב בישראל - "ג'אמפר". היידן כריסטנסן ניחן ביכולות על טבעיות שמאפשרות לו לקפוץ לכל מקום בעולם, אבל הוא לא היחיד. ה"ג'אמפרים" כתופעה נמצאים בסכנת הכחדה. בשלושה שבועות הרוויח הסרט 66.82 מיליון דולרים, מתוכם 7.6 מיליון בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully