וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי סרגיי בודרוב: "ז'בוטינסקי כתב ברמה של דוסטוייבסקי וטולסטוי"

7.4.2010 / 19:59

הקולנוען הרוסי הציג בישראל את הפקת הסרט "Samson", על פי ספרו של זבוטינסקי. נכדו של ז'בוטינסקי: "כמו שמשון, גם אנחנו נלחמים בעזה. אני מקווה שהסרט יבטא את רוח הלחימה שבספר"

פוליטיקאים, בעלי הון ואנשי תעשיית הקולנוע הגיעו היום (רביעי) למרכז משה חייק ביפו לקבלת הפנים החגיגית שנערכה לכבוד הבמאי סרגיי בודרוב, שעתיד לביים את הסרט "Samson", המבוסס על הספר "שמשון" של זאב ז'בוטינסקי, אבי תנועת הרוויזיוניזם, הנחשב לאביה הרוחני של תנועת הליכוד.

בודרוב הציג בקצרה את ההפקה הבינלאומית שהוא עומד לביים, בה טרם נודע מי ישחק את התפקיד הראשי, אולם בודרוב הזדרז להכריז כי ארקדי דוכין יכתוב את המוזיקה לסרט. "מרגש אותי לכתוב את המוזיקה לסרט", אמר דוכין, "ועל ידי כך להכיר לעולם מוזיקה ישראלית". לגבי התפקיד הראשי, לוואלה! תרבות נודע כי מתנהלים מגעים מתקדמים עם שחקן ישראלי בכיר, אך הנושא טרם הגיע לסיכום.

"ז'בוטינסקי כתב ברמה של טולסטוי ודוסטוייבסקי", אמר בודרוב. "זה מסע ארוך שרק התחיל ואני מקווה שרבים יצטרפו אליו". נכדו של ז'בוטינסקי, הקרוי גם הוא זאב, אמר כי "הספר הוא הצוואה הפוליטית של סבא, שמלמדת אותנו להגן על עצמנו ולהקריב את הכל, וגם שאנחנו צריכים מלך, אבל גם לדעת לבקר את עצמנו. גם אנחנו, כמו שמשון, נלחמים באויבים מעזה. אני מקווה שבודרוב יעשה סרט שיבטא כהלכה את רוח הלחימה וההקרבה בספר".

בערב החג השני נודע שבודרוב יביים את הסרט על פי אחד משני הרומנים שכתב ז'בוטינסקי בחייו. זו לא הפעם הראשונה ש"שמשון" של ז'בוטינסקי מגיע לקולנוע - הוא כבר היה בסיס ל"שמשון ודלילה" הגרנדיוזי שביים ב-1949 ססיל ב. דה מיל, אחד מראשי הבמאים בתור הזהב הווליוודי. הסרט ההוא זכה בשני אוסקרים, ועתה ינסה "שמשון" של בודרוב לשחזר את ההישג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully