וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל דוקאביב 2011 יוצא לדרך

עינב שיף

22.3.2011 / 16:00

12 סרטי תעודה ישתתפו בפסטיבל המרכזי לקולנוע תעודי בישראל ולצידם יוקרנו סרטים על לאה גולדברג ומשפט אייכמן

פסטיבל דוקאביב, האירוע הבולט בישראל לקולנוע דוקומנטרי, יתקיים השנה בפעם השלושה בין התאריכים 12-21 במאי בסינמטק תל אביב, בנמל תל אביב ובבית ציוני אמריקה.

כבכל שנה, תיערך בפסטיבל תחרות מרכזית, במסגרתה יתמודדו השנה 12 סרטים. הסרטים הם "געגוע" של אפי בנאי, "דומא" של עביר זיבק חדאד, "החולמות" של אפרת שלום דנון, "הטרילוגיה האוזבקית" של אבישי סיון, "מדי יום" של איה סומך, "הסיפור האחרון של פרנץ קפקא" של שגיא בורנשטיין, "הצלמניה" של תמר טל, "קרוע" של רונית קרצנר, "רחוקים" של עדי ברש ורותי שץ, "רעות" של סיגל עמנואל, "תמי ויענקל'ה של ניר הורוביץ וסרט של ג'ייסון דנינו הולט, "שנטי ומרטין".

לצד סרטי התחרות יוקרנו מספר סרטים ישראלים בהקרנות מיוחדות, הבולט שבהם הוא "זכרונות משפט אייכמן" שביים דוד פרלוב, לציון 50 שנים למשפט ההיסטורי. סרט בולט נוסף הוא "לאה גולדברג בחמישה בתים" של יאיר קדר, המספר את סיפורה של המשוררת בחמישה בתים תוך שימוש באנימציה ובהשתתפות מוזיקאים כמו קרולינה. בנוסף, תיערך תחרות סרטי סטודנטים בפסטיבל בין 4 סרטים מסם שפיגל, המכללה האקדמית ספיר, המכללה בבית ברל ואוניברסיטת תל אביב.

פסטיבל דוקאביב משנה השנה פנים: המנהל האמנותי של הפסטיבל הוא סיני אבט, לשעבר מנהל ערוץ 8 של HOT, שמחליף בתפקיד את אילנה צור, שהיתה מנהלת הפסטיבל מאז הוקם וצבר מוניטין כאירוע הדוקו המוביל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully