וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך לאוסקר: "שומרי הסף" מועמד לפרס גילדת המפיקים

3.1.2013 / 1:06

הסרט הישראלי מועמד לפרס הדוקומנטרי הטוב ביותר בטקס שיתקיים ב-26 בינואר. מועמדים בולטים בקטגוריה המרכזית: "סקייפול", "ארגו" ו"לינקולן"

הסרט הישראלי "שומרי הסף" של הבמאי דרור מורה מועמד לפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר מטעם גילדת המפיקים, שהכריזה הלילה (חמישי) על המועמדים לטקס הפרסים מטעמה שיתקיים מטעימה ב-26 בינואר זו השנה ה-24. הסרט, שמורכב מראיונות עם שישה ראשי שב"כ לשעבר, הוא אחד הסרטים הישראלים הבולטים של התקופה האחרונה ונחשב למועמד מוביל במירוץ לעבר פרס האוסקר (שהמועמדים אליו יוכרזו בשבוע הבא) בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר, כאשר הוא כבר נמצא ברשימה המקוצרת לפרס. בתחילת דצמבר זכה הסרט בתואר הדוקומנטרי הטוב ביותר איגוד המבקרים של לוס אנג'לס, וכן זכה בדירוג גבוה ברשימת סרטי השנה של הניו יורק טיימס.

"שומרי הסף": סרט חשוב ומטלטל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומרי הסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות השמחה על הזווית הישראלית המשמחת, עיני חובבי הקולנוע בעולם נשואות כמובן לקטגוריה המרכזית, בה מועמדים עשרה סרטים: "ארגו", "חיות הדרום הפראי", "ג'אנגו ללא מעצורים", "עלובי החיים", "חיי פיי", "לינקולן", "ממלכת אור הירח", "אופטימיות היא שם המשחק", "כוננות עם שחר" ו"סקייפול". בקטגוריית סרטי האנימציה מועמדים "פרנקנוויני", "אמיצה", "פאראנורמן", "שומרי האגדות" ו"ראלף ההורס".

במסגרת הטקס יוענקו גם פרסים לסדרות טלוויזיה, כאשר בגזרת הדרמה, אחת מהסדרות הבאות תגרוף את הפרס: "הומלנד", "דאונטון אבי", "שובר שורות", "משחקי הכס" או "מד מן". הקומדיות שמועמדות הן "לואי", "רוק 30", "המפץ הגדול", "תרגיע" ו"משפחה מודרנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully