וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: "עובר ושב", סרט קצר של גור בנטביץ'

13.2.2013 / 14:30

לקראת עליית סרטו החדש "לרדת מהעץ", וואלה! תרבות מעניקה לכם צפייה ישירה בסרטו הקצר של גור בנטביץ', "עובר ושב", שזכה בפרס וולג'ין בפסטיבל ירושלים. צפו

יח"צ - חד פעמי

"עובר ושב", סרט קצר מאת ובבימוי גור בנטביץ' ("הכוכב הכחול", "משהו טוטאלי"), אורך בסך הכל 12 דקות ונעשה באמצעים מצומצמים במיוחד, אך זה הספיק לו כדי לזכות בפרס וולג'ין לסרט הקצר הטוב ביותר, במסגרת פסטיבל ירושלים ב-2008. הסרט מתאר אפיזודה בחייה של בחורה צעירה (מאיה קניג) שבדרך לדייט עם בחור (ניר מטרסו) פוגשת בחור אחר (בנטביץ' עצמו). את הסרט ערכה קניג וצילם מטרסו – וכך, עם צוות המורכב משלושה אנשים בסך הכל, נוצר לו קסם קולנועי קטן. כעת, לקראת עליית סרטו החדש של בנטביץ', "לרדת מהעץ", וואלה! תרבות מזמינה אתכם לצפות ב"עובר ושב" במלואו. זוהי ההקרנה הראשונה שלו מחוץ למסגרת פסטיבל.

"לרדת מהעץ", בכיכובם של גל תורן ושרה אדלר, יצא לאקרנים ב-14 בפברואר. זהו סיפורו של ניצ, בטלן חסר שקט החוזר מנדודיו בתקווה להשיב אליו את חברתו ואת וכלבם האהוב. לאחר שזו זורקת אותו מכל המדרגות, הוא מוצא את עצמו, בניגוד גמור להשקפתו האנטי-פוליטית, תקוע תחת דירת אהובתו הסרבנית, על צמרתו של עץ, בליבו של מאבק אקולוגי נגד כרישי נדל"ן. לצפייה בטריילר של הסרט לחצו כאן.

מה חשבתם על "עובר ושב"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully