וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצצה לסרט הבא של רוני קידר ("ג'ו+בל")

5.7.2013 / 0:22

לכבוד אירוע הפיצ'ינג המסכם של חממת הקולנוע של סם שפיגל, קבלו מבט ראשון על אחד מהפרויקטים המסקרנים ביותר שיתחרו על מענק בסך 80,000 דולר: "משפחה" של רוני קידר

צילום מסך

המחזור השני של חממת הקולנוע הבינלאומית ירושלים, מיסוד בית הספר לקולנוע סם שפיגל, יינעל יינעל היום (שישי) במסגרת פסטיבל הקולנוע בירושלים. החממה היא אחת מ-4 חממות ייחודיות הפועלות בעולם לקידום כתיבת תסריט ובניית היתכנות של סרט עלילתי ראשון או שני עלילתי באורך מלא.

באירוע הפיצ'ינג שיתקיים ביום שישי הקרוב בהנחיית דורית רביניאן, יוצגו בפני חבר השופטים עשרת הפרויקטים של החממה, על ידי הבמאים ומפיקיהם שנבחרו להשתתף באירוע הפיצ'ינג לאחר שבעה חודשי עבודה. בראש חבר השופטים עומד המפיק האירופי המוערך פאולו ברנקו, ומלבדו הוא כולל את כריסטיאן ז'אן (משנה למנהל פסטיבל קאן), אוליבייה פר (מנהל ערוץ הקולנוע של ארטה, צרפת), מנפרד שמידט (מנהל הקרן הגרמנית הגדולה MDM), ג'יין שוטל (פסטיבל טורונטו), סבינה ניירוטי (מנהלת חממת טורינו) ואסף אמיר (יו"ר איגוד המפיקים בישראל). יוזם החממה הוא רנן שור, מנהל בית הספר סם שפיגל, בניהול משותף עם יפעת טובי.

הבמאים והמפיקים יתחרו על מענקי הפקה בסך 80,000 דולר, תרומת קרן ברכה. כמו כן, יגיעו לאירוע (הפתוח גם לקהל הרחב) מפיקים נוספים, מנהלי קרנות ונציגי חברות הפצה מהעולם, כדי לקדם את היתכנות ההפקה של כל אחד מהפרויקטים. אירוע הכרזת הזוכים וחלוקת הפרסים יתקיים בשבת הקרובה, ה-6 ביולי.

הפרויקטים מישראל שיוצגו באירוע הם פרי יצירתם של אנשי קולנוע צעירים ומבטיחים. בין הפיינליסטים של החממה ניתן בין היתר את "Apprentice", סרטו של ג'ונפנג בו (סינגפור), "A Taste of Ink" של מורגן סימון (צרפת), "Chaco" של דיאגו מונדקה (בוליביה), “Le Helda Negra” של מקסימיליאנו שונפלד (ארגנטינה), ו"S.K" של לסלו נמש (הונגריה) – ביוצרים הזרים; וכן את “החייל הרזה" של דני רוזנברג, "וורקאוז" של עידו סוסקולני (קו פרודוקציה ישראלית-פינית), "קפיצת הדרך" של בנימין פרידנברג, "רוזומוני" של יהונתן אינדורסקי ו"משפחה" של רוני קידר ("ג'ו+בל") ביוצרים הישראלים. במיוחד עבור וואלה! תרבות, מציגה חממת הקולנוע בחשיפה ראשונה ובלעדית את הטריילר לסרטה המסקרן במיוחד של קידר.

מה חשבתם על הטריילר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully