וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט השנה של קוונטין טרנטינו: "מי מפחד מהזאב הרע"

12.10.2013 / 15:21

במסגרת הקרנה של הסרט הישראלי בפסטיבל בפסטיבל הסרטים של בוסאן שבדרום קוריאה, הבמאי המוערך הכריז על יצירתם של אהרון קשלס ונבות פפושדו בתור "הסרט הכי טוב של השנה"

יח"צ - חד פעמי

"מי מפחד מהזאב הרע", מותחן הנקמה הקומי של צמד הבמאים והתסריטאים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו, נמצא בימים אלה בסיבוב פסטיבלים ברחבי העולם, אבל ההתרחשות הנוגעת אליו אמש (שישי) שווה כנראה יותר מכל פרס.

הסרט הוקרן במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי של בוסאן שבדרום קוריאה, שנחשב לאחד מאירועי הקולנוע הבולטים באסיה, כשלאחריו התקיימה שיחה עם פפושדו שנכח בפסטיבל (בעוד שקשלס ייצג במקביל את הסרט בשיקגו). על פי דיווח של מגזין הקולנוע Twitch, בהקרנה נכח גם קוונטין טרנטינו, מהבמאים המוערכים והנערצים בעולם כיום, שעלה על הבמה ולצד שאלות שהעלה בנוגע לסרט, גם הצהיר שבעיניו "מי מפחד מהזאב הרע" הוא "לא רק הסרט הכי טוב בבוסאן, הוא הסרט הכי טוב של השנה".

”מי מפחד מהזאב הרע”: מדמם, מסחרר ומצדיק את ההייפ. ביקורת

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן. הסרט, שנקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקרי בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully