וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי סאות'פארק נכנסים במלחמה בטרור

2.8.2004 / 12:29

סרטם החדש, "טים אמריקה", צפוי לצאת לאקרנים שבועיים בלבד לפני הבחירות בארה"ב, ובממשל בוש נלחצים

סרט חדש של אולפני פרמאונט העומד לצאת לאקרנים בסתיו הקרוב מלחיץ מאד את הבית הלבן. מדובר בסרט המבוסס על בובות ולועג למלחמה בטרור ולהיסטריה של התקשורת סביבה.

בתגובה שנמסרה לאתר "דראדג' ריפורט" אמר יועץ בכיר לממשל בוש: "אני באמת לא חושב שהטרור הוא עניין מצחיק. אני מציע לפרמאונט לתת כבוד לאלה הנלחמים ומקריבים כדי לשמור על ביטחונה של אמריקה".

הסרט, "טים אמריקה", מיועד לצאת לאקרנים שבועיים בלבד לפני הבחירות לנשיאות, וחתומים עליו יוצרי הסדרה המופרעת "סאות'פארק", טריי פרקר ומאט סטון.

הסרט נפתח בקריין בעל קול עמוק האומר: "אנו חיים בתקופה של סכנה שאין שווה לה. נשק להשמדה המונית מוצע לטרוריסטים בכל רחבי העולם. תוהו עולמי עומד לכלות כל מדינה על פני האדמה. לאנושות יש רק תקווה אחת".

הפוסטר הרשמי של הסרט מציג בובה, האמורה להיות כנראה בדמות בוש (מחוברת לחוטים) כשגבה לצופים. היועץ הבכיר, שהעדיף להישאר בעלום שם, רתח מזעם לאחר שצפה באתר הסרט ובקדימון. "זה פשוט חסר מצפון... לא מצחיק".

בובות על חוטים משמשות לאורך הסרט כאמצעי ללעוג לאיומי הטרור ולאנשי התקשורת השולטים בגלי האתר בארה"ב. אולם מסתבר שלממשל בוש דווקא אין מה להתלונן. את רוב הלעג שומרים פרקר וסטון לפרשנים שמאלניים ולקולנוען מייקל מור. "בוש אפילו לא מופיע בסרט", אמר פרקר. "הייתי מבקש שאנשים ישמרו את הביקורת שלהם עד אחרי שיראו את הסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully