וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דפקו את צ'רלי

רותם דנון

1.8.2005 / 10:31

'דופקי החתונות' ו'צרלי בממלכת השוקולד' ממשיכים להוביל את הטבלה, אבל מחליפים ביניהם מקומות. פתיחה פושרת ל'תיכון בהיי'

'דופקי החתונות', הקומדיה עם וינס ווהן ואוון וילסון ממשיכה לשמור על יציבות מרשימה ולאבד נפח מינורי של הכנסות משבוע לשבוע. בסוף השבוע האחרון (השלישי שלו) עקף הסרט את 'צרלי בממלכת השוקולד' והתמקם במקום הראשון עם הכנסות של כ-20.5 מ' דולר (בין ה-29 ל-31 ביולי).

היציבות מתבטאת, בין השאר, בנפח שמחזיק סוף השבוע הראשון של הסרט, בשלב מוקדם של חייו, מסך הכנסותיו. כך שחלק זה אצל 'דופקי החתונות' מהווה כ-29% נכון לשבוע השלישי, אותו נפח שמחזיק סוף השבוע הראשון בסך הכנסות 'מלחמת העולמות', שצובר הכנסות מזה 5 שבועות.

מקומות 3-5 שייכים שלושתם לסרטים חדשים ברשימה. 'תיכון בהיי', סרט גיבורי העל לכל המשפחה של דיסני זכה לפתיחה מאכזבת, עם כ-14.5 מ' דולר בלבד ו-2,900 מסכים. 'חמקן', סרט הרפתקאות של רוב כהן (XXX 1+2, מהיר ועצבני) עם ג'וש לוקאס וג'יימי פוקס נפל גם הוא עם 13.5 מ' דולר הכנסות, מול תקציב הפקה של כ-100 מיליון. must love dogs, קומדיה רומנטית עם ג'ון קיוזאק ודיאן ליין הכניסה סכום דומה (אך עם תקציב הפקה של פחות משליש - 30 מ' דולר).

איים שוקעים, פינגווינים בעננים

'מלחמת העולמות', במקום ה-8, ממשיך בירידה תלולה של כ-40% מידי סוף שבוע והכניס כ-5.5 מ' דולר בלבד. עם זאת, הסרט התייצב בראש שוברי הקופות של כל הזמנים של חידושי מדע בדיוני (מקום 2 - כוכב הקופים של טים ברטון). 'איילנד', אחד לפניו ברשימה, מסתמן סופית כפלופ של השנה. לאחר הפתיחה הקטסטרופלית שלו, צנח הסרט בסוף השבוע בכ-55%.

אך כוכבי הקיץ האמיתיים הם 'משפחת הקיסרים', הפינגווינים בסרט הטבע התרפתי, שנכנס למקום העשירי ברשימה בשבוע השישי שלו כשהוא רושם גידול יחסי בהכנסות כמעט מידי שבוע, ביחס הפוך לכל סרט אחר בעשיריה. המשפחה הכניסה עד כה כ-16.5 מ' דולר בארה"ב וכ-30 מ' דולר סך הכל בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully