וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בימבה אהובתי

מור שני

12.6.2006 / 18:44

חמוש בקולו של פול ניומן, סרט האנימציה החדש של דיסני פיקסר -"מכוניות"- מאכיל את כולם אבק ומוכיח שוב שהאמריקאים מתים על שטויות

סרט האנימציה מבית היוצר הטייקוני דיסני-פיקסר, "מכוניות" (Cars), שיצא השבוע לאקרנים בארצות הברית ואלינו יגיע ב-22 ביוני, מתברג השבוע למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בארצות הברית עם הכנסה של 62.8 מיליון דולר. הסרט, חמוש בקולותיהם של פול ניומן ואוון ווילסון, מספר את סיפורה של מכונית מירוץ שובבה הנאלצת ללמוד איך להאט בחיים בדרך הקשה. גם הפעם, כמו תמיד, מוחיכים האמריקאים שהם מתים על מרציפנים עם מוסר השכל אוורירי, ועוד יותר מתים על הבידור הילדותי-מוסרני של דיסני פיקסר. מה שמדהים הוא שלפי נתוני האולפנים רק 40 אחוז מהצופים בו במהלך סוף השבוע היו מתחת לגיל 18.

אוטו טוב, אוטו רע

מאז החל שיתוף הפעולה בין שתי החברות בשנת 1995, דיסני פיקסר לא מפסיקה לייצר שוברי קופות היסטריים על טהרת האנימציה הממוחשבת. "מכוניות" הוא האחרון ברשימה המכילה שמות מכובדים כמו "צעצוע של סיפור", "מוצאים את נמו", "מפלצות בע"מ" ו"משפחת סופר על".

הבשורה הפחות טובה היא ש"מכוניות" אולי הצליח באופן יחסי, אבל ברצף ההצלחות של דיסני-פיקסר הוא נחשב לאכזבה קטנה, שכן הוא הראשון שהפסיק את מגמת העלייה בנתוני הפתיחות של סרטי האנימציה של החברה. הוא הכניס פחות מ"מוצאים את נמו", "מפלצות בע"מ" ו"משפחת סופר על" שפתחו כולם עם הכנסה גבוהה מ-70 מיליון דולר. כל ששת הסרטים החאחרונים של הסדרה פתחו במקום הראשון ברשימת שוברי הקופות בארצות הברית, והכניסו ברחבי העולם סכום כולל של 3.2 מיליארד דולר.

אותות מצוקה

סרט האימה "אות משמיים" (The Omen) של אולפני פוקס נכנס השבוע למקום הרביעי ברשימה עם הכנסה של כ-15.45 מיליון דולר בסוף השבוע. אולם, הרימייק לסרט "תינוקה של רוזמרי" המפורסם של רומן פונסקי משנת 1968, יצא לאקרנים כבר ביום שלישי, ה-6.6.06. מפיקיו רצו לנצל את המומנטום של התאריך הדמוני כדי להעלות את בכורת הסרט המספר את סיפורו של ילד-שטן ומשפחתו. בעזרתם של ג'וליה סטילס ומיה פארו, שגילמה את האמא התמימה בסרט המקורי וכעת מגלמת את האומנת המרשעת של הילד המפחיד, רשם הסרט הכנסה של כ-35.7 מיליון דולר החל מיום שלישי. אצלנו הוא פספס מעט את הפואנטה, עת יצא לאקרנים ב-8 ביוני.

במקום השני השבוע נמצא "הצד שלו והצד שלה" בכיכובם של ג'ניפר אניטסון ווינס ווהן, שהכניס בסוף השבוע האחרון כ-20.5 מיליון דולר, ודחק את "אקס מן: המפלט האחרון", למקום השלישי עם הכנסה של כ-15.55 מיליון דולר. בשבוע שעבר היה "הצד שלו והצד שלה" במקום הראשון, נהנה מהבאזז התקשורתי סביב אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בנמיביה, שהעלה לכותרות את אניסטון ואת השמועות על הרומן עם הכוכב שלצידה, ווהן.

סרטו של רוברט אלטמן “A Prairie Home Companion” יצא בסוף השבוע לאקרנים והתברג למקום השביעי עם הכנסה של 4.7 מיליון דולר. הסרט יצא רק במהדורה מוגבלת בכ-760 בתי קולנוע בארצות הברית, והכניס ממוצע של 6147 דולר בכל בית קולנוע. להשוואה- הסרט "אות משמיים" הכניס בכל בית קולנוע בו הציג סכום ממוצע של 5647 דולר. בקאסט המפואר של הסרט הנכנס אל מאחורי הקלעים של תכנית רדיו תוכלו למצוא את מריל סטריפ, קלווין קליין, טומי לי ג'ונס, לינדסי לוהן וודי הארלסון.

קולות של שמחה

סך הכל היה זה עוד שבוע מוצלח בהוליווד, בהמשך לימות הקיץ שבאו על האולפנים הגדולים לטובה. ההכנסה הכוללת של 12 הסרטים ברשימת שוברי הקופות השבוע מסתכמת בכ-148.8 מיליון דולר, המגלמים עלייה של 8 אחוזים מהשבוע המקביל אשתקד, בו יצא "מר. וגב' סמית" בכיכובם של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, שהכניס כ- 50.2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully