וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": איתי שגב זכה בגמר עונת הסלבס

29.8.2012 / 23:23

שגב גבר על ענת הראל ואנה ארונוב בגמר עונת הסלבס של "הישרדות", שהגיעה לסיומה בצל סכנת המשך קיומו של ערוץ 10. "תודה לכל מי שידע לראות שפרגון וכנות זה לא חנופה", אמר

יח"צ - חד פעמי

איתי שגב הוא הזוכה בגמר התוכנית "הישרדות VIP", שהתקיים הערב (רביעי) בבריכת הסולטן בירושלים. שגב גבר על ענת הראל ואנה ארונוב וגרף לכיסו מיליון שקלים. "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שידע לראות שלפעמים פרגון, טוב לב, אמת וכנות זה לא בהכרח חנופה. אני מאוד מאוד אוהב אתכם", אמר שגב בדמעות. ראשונה הודחה ארונוב שקיבלה את מספר הSMSים הנמוך ביותר מקהל הצופים. "אני מרגישה שיצאתי הכי מורווחת מהמשחק הזה כי יש לי משהו ששווה יותר ממיליונים, יצאתי עם אהבה מדהימה", אמרה ארונוב. בפרס השורד האהוב של העונה זכתה יוליה פולטקין.

הגמר התרחש בצל סכנת המשך קיומו של ערוץ 10. בוקי נאה, שהיה המתמודד האחרון שהודח לפני הגמר, עלה לבמה לבוש בחולצה ועליה הכיתוב "ערוץ 10 חייב לשרוד" ואמר כי "הערוץ שבו אנחנו מופיעים עכשיו הולך להיסגר בשבוע הבא אם לא יקרה לנו נס. במדינה דמוקרטית סוגרים ערוץ טלוויזיה". כמו כן בקהל נראו אנשים אוחזים בשלטים ועליהם הכיתוב "ביבי אל תיקח לי את הפרנסה" ו"כולנו באותה סירה". בראשית הפסקת הפרסומות לפני ההודעה על המודח בין שלושת הפיינליסטים שודר תשדיר בהשתתפות טאלנטים מהערוץ כשבסופו הכיתוב "מקווים שנהיה פה גם בחורף...". בתום אותה הפסקה הוצגה שקופית ובה נכתב - "ראש הממשלה, ראש השנה מתקרב. עובדי ערוץ 10 ובני משפחותיהם מצפים להתערבותך כדי שערוץ 10 לא ייסגר".

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
ענת הראל, איתי שגב ואנה ארונוב. שלושת הפיינליסטים בגמר "הישרדות VIP"/עומר מירון

הגמר עצמו נפתח בשידור מועצת שבט סוערת, שהתקיימה עוד על האי, בהשתתפות המושבעים עזאם עזאם, אושרי כהן, יוליה פלוטקין, נטלי דדון, משה פרסטר, איתי תורג'מן ובוקי נאה. מתמודדים נוספים בתוכנית העונה היו איריס בר און, מייקל לואיס, דורון גמצ'י, הראל מויאל, ענבל גבריאלי ומיכל זוארץ, וגם הם לקחו חלק בגמר הערב.

העונה השישית של "הישרדות", שצולמה באיי תאילנד במשך 40 יום בהשתתפות מפורסמים, נחשבה למוצלחת במיוחד. העונה זכתה לרייטינג מרשים והיוותה עוגן מרכזי עבור ערוץ 10, זאת על רקע מצבו הקשה של הערוץ. ימים ספורים לפני שידור הגמר, החליט דירקטוריון ערוץ 10 על פיטוריהם המיידיים של 150 מעובדי הערוץ. מוקדם יותר היום קרא שר הביטחון אהוד ברק לשרים לפעול למציאת פתרון שיאפשר את המשך שידוריו. גם יו"ר הכנסת רובי ריבלין התייחס היום לסוגיית המשבר בערוץ ואמר כי "האפשרות שערוץ טלוויזיה ייסגר בגלל סירובה של הממשלה לפרוש את החוב עלול להסב פגיעה קשה לשוק התקשורת ולחופש הביטוי ולדמוקרטיה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully