וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש הולוואי, כוכב "אבודים", חוזר לטלוויזיה: ראיון

אחרי ההצלחה הגדולה והכוכבות בן לילה, ג'וש הולוואי, סוייר מ"אבודים" לקח כמה שנים של הפסקה מהטלוויזיה. מה שהחזיר אותו למסך הקטן הוא דווקא סדרה בנושא בו הוא הכי חלש

יח"צ - חד פעמי

ארבע שנים לאחר שנפרדנו מעלילות הניצולים על האי שכוח האל ב"אבודים" אחד הכוכבים של הסדרה הפופולרית חוזר לטלוויזיה. ג'וש הולוואי, שזכה לפריצה בקריירה שלו כשגילם את סוייר האפל והמסוקס, שב כעת אל המרקע לאחר שפרק הזמן הקצר יחסית בו נעדר מחיינו היה רב תהפוכות עבור סדרות טלוויזיה, אשר יותר מתמיד העלו את הרף מבחינת קונספט ותוכן.

הולוואי מככב כעת ב"אינטליג'נס", העולה במוצאי שבת אצלנו, חודש אחרי שיצאה לדרך בארה"ב, כאשר פרק הבכורה היה להשקה הנצפית ביותר בעונת הטלוויזיה הנוכחית עם 16.6 מיליון צופים, במשבצת שעד אז היתה שייכת לעיבוד האמריקאי של "בני ערובה" שלא זכה לרייטינג מספק. הולוואי מגלם את גבריאל ווהן, סוכן ביון בפיקוד הסייבר של הסוכנות לביטחון לאומי, שפועל בעזרת שבב מיוחד במוחו שהופך אותו ליחידי בעולם המחובר ישירות לרשתות מידע בינלאומיות, פטריוט לוחם צדק אנושי עם הכנה ל-Wi-Fi. על גבריאל מפקחת מנהלת פיקוד הסייבר ליליאן סטרנד, אותה מגלמת מארג הלגנברגר שפרשה לפני שנתיים מ"CSI זירת הפשע".

בראיון בלוס אנג'לס לקידום הסדרה החדשה, מודה הולוואי כי התחרות בין דרמות איכותיות טלוויזיה קשה יותר מאי פעם. "הזירה השתנתה פלאים מאז ש"אבודים" ירדה מהמסך, הרבה בזכות האופציות המגוונות בהן הקהל צופה בתוכן שהוא בוחר לעצמו", הוא אומר, "לכן חשוב יותר מתמיד לבוא עם סדרה מצליחה מהיום הראשון, בטח בהתחשב בכך שעוגת הרייטינג מתחלקת אחרת. אני מאמין שהסדרה שלנו הולכת ומשתפרת מפרק לפרק, כי נדרש זמן להכיר את הדמויות ולהבין את הטון של העלילה. אני גאה במה שהצלחנו להשיג בינתיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגיות מוסריות מעניינות אותו. ג'וש הולוואי מתוך "אינטליג'נס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

- עברת מדמות מנותקת מהעולם על אי בודד וכעת אתה מגלם את האדם הכי מחובר שישנו.

"אלו שני תרחישים שונים בתכלית ועדיין שתי הדמויות הן לחלוטין אני. כשאני עובד על תפקיד אני מחפש להתמקד במרכיב אחד באישיות כדי לעצב אותה בדמותי וככה יוצא שיש סוייר בגבריאל, האחד היה זאב בודד והשני חייל ממושמע אבל שניהם שורדים. אני נהנה גם מהמסע הפיזי שאני זוכה לעבור, כי כבר באתי עם כישורים טקטיים של אמנויות לחימה שמעולם לא יצא לי להביא אל תפקיד. זה הכיף האמיתי עבורי".

- מה היתה עבודת ההכנה מעבר לכושר גופני?

"בעיניי דמות חייבת תמיד לעבור אבולוציה ולגלות מחוזות חדשים וזה דבר שלמדתי ב'אבודים', כיצד תמיד להיות דרך ולא לקבע עצמי ברעיון מסוים כי אז אתה מוגבל. כשאני מחפש את התפקיד הבא, אתה מתעכב על התסריט ותוהה לגבי הכותב, כיצד יש ביכולתו לסייע לדמות לגדול. בסדרה החדשה אני כל הזמן מפציר בכותבים לסבך את הדמויות, שיהיה עליו להתמודד עם בעיות רבות ככל האפשר. אם הוא היה סוכן חלקלק שהכל היה מסתדר לו בקלות, זה לא מעניין. הצופה רוצה לראות תהליך אנושי".

- למה בחרת דווקא בפרויקט הזה?

"יש בבסיס הרעיון לסדרה סוגיה מוסרית סביב כל מה שאנחנו יודעים כיום שקורה מצד השלטונות, בין אם זה ריגול אינטרנטי או מזל"טים. זה מה שדיבר אליי, כי בתחילה חששתי שזה אולי יותר מידי מדע בדיוני אבל ככל שהבנתי במה אנחנו עומדים להתעסק, ראיתי שזו למעשה המציאות של עשר דקות מעכשיו. אישית זה לא באמת מטריד אותי, לא אכפת לי שיצפו בי מתרוצץ חופשי בעירום בסלון ביתי. כל עוד אני לא מאחורי סורג ובריח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אינטלג'נטס.
בחן מחדש את הקריירה שלו והגיע למסקנות. מתוך "אינטליג'נס"

ג'וש הולוואי נולד ב-20 ביולי 1969, אותו יום היסטורי בו ניל ארמסטרונג צעד על הירח. שני מבין ארבעה אחים, הוא גדל במדינת ג'ורג'יה, שם למד באוניברסיטה לפני שנשר אחרי שנה אחת בגלל קשיים כלכליים ובמקום פיתח קריירה בדוגמנות עד שלבסוף עשה דרכו ללוס אנג'לס, הוא הופיע בתפקידי אורח קטנים בסדרות טלוויזיה כמו "אנג'ל", "ווקר" ו"NCIS".

עם העלייה של "אבודים" הוא נשא לאשה את בת זוגו האינדונזית יסיקה קומאלה, לפני כחמש שנים הם הביאו לעולם את בתם ג'אווה וכעת הם מצפים לילד שני. "אחרי שהסדרה ירדה ניסיתי לעשות סרטים וגם רציתי לבלות זמן עם אשתי ובתי", הוא משתף, "הייתי מוכן יותר מתמיד לוותר על לוח זמנים צפוף של צילומי סדרת טלוויזיה, אבל כשעברתי לסרטים הבנתי שהם בכלל לא מצטלמים באמריקה ברוב המקרים שזה בכלל חיסרון. זה מה שגרם לי לבחון מחדש חזרה לטלוויזיה, שתאפשר לי לקיים חיי משפחה בצורה יותר נורמלית. לפני שהתחלנו עם "אינטליג'נס" צילמתי את הסרט 'Sabotage' עם ארנולד שוורצנגר שייצא בקרוב לקולנוע, אז הייתי בכושר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני נוראי בטכנולוגיה". מתוך "אינטליג'נס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

- איך אתה עם טכנולוגיה?

"אני נוראי, אחיי נהנים לצחוק עליי, אבל עם הזמן אני אלמד. רשתות חברתיות מבהילות אותי וחברים קרובים שלי יודעים שאפילו להודעות SMS לוקח לי כמה ימים לענות. יצא לי לאחרונה לשלוח ציוצים מחשבון טוויטר של מישהו ומשתמשים אחרים ממש התרגזו כשלא התייחסתי לכל אחד ואחד. רק לאחרונה הסבירו לי מה זה 'לייק'. זה גם מסתדר עם הדמות כיוון שהוא הגיע מלוחמה מהשטח ועבורי זה הכל באמצעות אינסטינקטים, אנושיות או מול טכנולוגיה. כל שנותר לי הוא להיות קשוב כשמנסים לפרש לי דברים".

- אז אתה יושב בשקט ולומד?

"בין אם זה בסדרה או בחיים, תמיד יש בנות סביבי שאומרות לי מה לעשות. ככה זה כשאתה גבר, נשים נותנות לך הוראות".

"אינטליג'נס" - החל מה-8.2, ימי שבת, בשעה 20:15, ב-HOT Zone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully