וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולגה של ירון ברלד החשוד בתקיפה מינית: "זה סיפור מטומטם על כלום"

25.2.2014 / 11:21

שותף לתכנית "ארץ נהדרת" ומקורב של ירון ברלד, החשוד בביצוע מעשה מגונה בנערה בת 17, מגיב לראשונה לפרשה: "אין פה עניין, אין פה קייס באמת", אמר לוואלה! תרבות

צילום: מערכת וואלה!, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

חבר לקאסט "ארץ נהדרת", אשר עובד עם ירון ברלד שנעצר אמש (שני) בחשד שתקף מינית נערה בת 17, שוחח עם וואלה! תרבות והגיב לראשונה לפרשה. "זה לא קשור לקומדיה, אני מתעסק רק בעבודה, לשמחתי כבר שנים", אמר המקורב, אולם בהמשך השיחה הוסיף, "אני לא רוצה להגיד שום דבר. זה בנאדם טוב, הוא בנאדם טוב, הוא לא מזיק לאנשים. הוא לא עושה נזק לאנשים. לא נראה לי שהוא מזיק לאנשים. אני לא רוצה להתחיל להגן, אבל אני חושש שלא ייצא מזה כלום, כי זה באמת כלום, זה סיפור מטומטם על כלום. אין פה עניין, אין פה קייס באמת. וזו הבעיה שכל בנאדם שמתלונן, ישר זה מתנפח... אבל יש אלף ואחד מקרים שכן היו בסוף". בנוסף לתגובה זו, ישנם שותפים אחרים לעשייה של ברלד, שסירבו להגיב לפרשה בכל תוקף.

במקביל, בעמוד הפייסבוק הרשמי של רשת פורסם סטטוס עוקצני אודות הטאלנט של הזכיינית המתחרה, בו מופיעה תמונתו של ברלד, ותחתיה כיתוב התמונה "אייייי אייייי איייי" - הקץ' פרייז המפורסם של ברלד, שכיכב בעונה הנוכחית של "ארץ נהדרת". לאחר מספר דקות שונה הסטטוס, לדיווח אינפורמטיבי.

ברלד נחקר אתמול בתחנת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה, שעמה יש לו היכרות מוקדמת, על כך שביצע בה מעשה מגונה. הקומיקאי, תושב תל אביב ושחקן מוביל ב"ארץ נהדרת", מודה בהיכרות עם הנערה, אך מכחיש את המעשים המיוחסים לו. גורם במשטרה מסר כי העבירה נעשתה לכאורה בשבת האחרונה, כשהשניים נפגשו ברכבו. על פי החשד, ברלד נגע בנערה במקום רגיש בגופה בניגוד, ובתגובה היא יצאה מהרכב. אמש, בתום חקירתו, הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully