וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגי והדמנדס

חן רוזנק

4.7.2007 / 0:52

כפיל של הקומיקאי המנוח בוב הופ, שבעה גמדי שלגיה וקפה מסטארבקס, הן רק חלק מהדרישות הפסיכיות שהעביר אליל הרוק לקראת בואו לארץ. איזה מלך

לא בכל יום נופלת בידיהם של מפיקי הופעות אלו ואחרות רשימת דרישות כה ארוכה, יצירתית וביזארית להחריד, כמו זו ששלחו להם הפעם איגי פופ והסטוג'ס.

בין שלל הדרישות של פופ והחבר'ה בולטות כמה מופרכות ומשעשעות במיוחד. למשל, הבקשה שיתייצב מולם בחור, שדומה שתי טיפות מים לבוב הופ, הקומיקאי המנוח, שיתלבש כמוהו, יחקה אותו ויספר את כל "הבדיחות על גולף, הוליווד ובינג קרוסבי". במסמך הדרישות נכתב "הו אלוהים, הלוואי שאני הייתי חי בימים ההם, בהם בוב הופ היה בא לבדר אותי באיזה חור שכוח-אל במלחמת העולם השנייה, לפני שהייתי יוצא לקרב ונורה. איזה אושר הם בטח חוו שם..."

אבל אל דאגה, במידה ולא ימצא כפיל הופ בארץ, החבר'ה ממשיכים להתבדח ונותנים להפקה עוד צ'אנס כשהם מכריזים כי הם מוכנים להתפשר גם על שבעה גמדים, סטייל שלגיה. "לבושים כמו הגמדים האלה מהסרט הנהדר של וולט דיסני על האשה שהולכת לישון למאה שנה אחרי שנשכה גמד רעיל, או בעצם אחרי שדקרה את האצבע בתפוח חד... או משהו... אנשים גבוהים יותר יתקבלו גם כן. זה יותר עניין של גישה מאשר של גובה. ואל תשכחו את הכובעים המחודדים!".

צדיק אחד בסדום

ולפני שנגיע לצרכים הבסיסיים של כל אדם באשר הוא אדם (כי בלי אוכל ושתייה כולנו נמות) מנהל הטור של איגי מוסיף כי הוא עצמו "לא שותה אלכוהול, לא אוהב משקאות קלים, שמן מדי כדי שיאפשרו לו להיות ליד עוגות ושוקולדים, ומקבל מספיק כסף לקנות לעצמו ארוחת ערב".

לכן, מבקש מנהל הטור שההפקה תתרום בשמו 50 דולר לבית תמחוי מקומי, על חשבון כל האוכל שהוא היה יכול לאכול, ומזכיר שהוא גם צריך קבלה. ענייני מס הכנסה, אתם יודעים.

ועכשיו הגיע הזמן לדאוג גם לפופ והלהקה עצמה, ולבקש עבורם שני מגשי פיצות עצומים בגדולם, פירות, שוקולד ("יאמי יאמי"), 2 בקבוקי יין מחבל בורדו בצרפת, ארגז בירה טובה ("הנה רמז זה לא יתחיל ב'ב' ויסתיים ב'אדוויזר'"), בקבוק וודקה, חומוס וכרובית וברוקולי "שיהיו טריים, חתוכים היטב ויזרקו הישר לזבל".

כדי להישאר ערניים הם דורשים קפה, תה, חלב וכו', ואם אלה לא בנמצא, מוכנים בפמלייתו של פופ להתפשר גם על סטארבקס: "בטוח שיש סניף באזור. אם אין, זה אות מאלוהים שאתם צריכים לפתוח אחד..."

אופנוע אחד. טייק אווי

בהמשך המסמך, עוסקים בשני חדרי ההלבשה: "אתם יודעים מה יהיה ממש נחמד? אם תוכלו לגרום לחדר ההלבשה להיראות פחות כמו חלל סטנדרטי של סיבוב הופעות רוק'נרולי ויותר... מעניין? אתם מבינים? פשוט תנו למישהו עם חוש אמנותי להשתחרר קצת ולעצב את המקום".

עוד מבוקשת: חבילת קלפים כדי לשחק פוקר "במקרה שאחת מבנות הזוג של חברי הלהקה תרצה להעביר את זמן ההופעה במשחק קצר. על כסף כמובן".

ואם זה לא מספיק, החבר'ה לא שוכחים לבקש מקומות חניה לחמישה רכבים, ללא צורך בחנייה לאוטובוס "למרות שחלק מהלימוזינות האמריקאיות ארוכות כמו אוטובוס... וזאת שמדונה מסתובבת איתה יש בה חשפנית! אתם מאמינים?! מעניין איך זה משפיע על הביטוח".

ולקינוח מוסיף מנהל הטור בקשה קטנה, רק עבורו: "אה כן, אופנוע ימאהה מדגם MT03 עבורי יהיה נחמד. לקחת. עם מיכל דלק מלא וקסדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully