וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבודה עברית" יוצאת לדרך

שני פישר

19.2.2008 / 7:54

לרגל חגיגות השישים, פרוייקט "עבודה עברית" גדל ומכיל 60 קאברים עכשווים לשירים עבריים. האזינו כאן לקרן אן, רמי קלינשטיין ומאור כהן בשלושת הסינגלים הראשונים

יח"צ - חד פעמי

שלושת הסינגלים הראשונים מתוך "עבודה עברית", הפרוייקט שהכי מקדש יצירה ישראלית, נחשפו היום. אז למי שתהה, לכבוד חגיגות ה-60 למדינה בחר רמי קליינשטיין לחדש את השיר "הכעס", מאור כהן מכסה את "שיר של יום חולין" וקרן אן, בשירה הראשון בעברית, בחרה לבצע את "ברחוב הנשמות הטהורות".

לרגל שישים שנות מדינה, שב אלינו פרוייקט "עבודה עברית", הזכור מחגיגות ה-50 לישראל, אלא שהפעם הוא הגדיל את הנפח וכולל 60 ביצועים עכשווים ללהיטים עבריים. בין האמנים הנוספים שלוקחים חלק בפרוייקט: יהודה פוליקר וברי סחרוף (בדואט), אביב גפן ואלכס (בדואט נוסף), וגם מירי מסיקה, הדג נחש, עברי לידר, נתנאלה, שלומי סרנגה, תומר יוסף, פבלו רוזנברג, שלומי שבת, מטרופולין, מוש בן ארי, שרית חדד ושמעון בוסקילה.

אחד הביצועים המעניינים בפרוייקט הוא של הזמרת הצרפתיה-יהודיה קרן אן, ששרה את השיר "ברחוב הנשמות הטהורות", שביצעו במקור "הנשמות הטהורות". "'ברחוב הנשמות הטהורות' הוא אחד מהשירים האהובים עלי", מספרת קרן אן, "יש שם צליל סבנטי'ז טהור שלא רציתי לאבד בעיבוד המחודש".

רמי קלינשטיין כועס

מאור כהן ביצע את שירה של אילנית "שיר של יום חולין": "אני אוהב לבצע שירים שנשים ביצעו במקור. העובדה שגבר מבצע שיר שנכתב במקור לאישה כבר נותנת תמונה אחרת לגמרי על השיר. מצאתי בו משהו מתרפק, כמיהה שגרמה לאפיסת כוחות מרוב אהבה".

ואילו דווקא רמי קלינשטיין בחר לבצע שיר עכשווי יותר: "הכעס" של רוקפור. "זה שיר שיש בו נצח, והיה לי הכבוד לתת בו ביס", מתפייט קלינשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully