וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפש מוד בישראל - באלבום הופעה

עינב שיף

4.5.2009 / 11:21

ההופעה של הלהקה תצא באלבום הופעה וצילומי ההופעה ינותבו במקום על ידי לא אחר מאשר הבמאי, אנטון קורביין

נעם כהן

הבוקר נערכה מסיבת עיתונאים לקראת המופע של דפש מוד בישראל ביום ראשון הקרוב באצטדיון רמת גן. הלהקה תעלה להופיע אחרי חימום של היה יה יהז, שהחליטו - אחרי לחצים מצד מעריצים שחתמו על עצומה לקיום הופעה נוספת של קרן או וחבריה - להאריך את שהותם על הבמה לכדי הופעה מלאה בת למעלה משעה. לפני ההופעות, שכוללות חימום נוסף של הרכב האלקטרו הישראלי טרי פויזן, יתקלט גיא מר, חבר להקת הדג נחש שמוציא בקרוב אלבום סולו משלו, "אין לי מה להתלונן".

חדשות טובות נוספות ממתינות למעריצי דפש מוד שמחכים להופעה בישראל עוד מ-2006, אז ביטלה הלהקה את ההופעה בשל המצב הבטחוני שנגרם כתוצאה ממלחמת לבנון ה-2. ההופעה בארץ, שפותחת רשמית את סיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה, תוקלט ותצא באלבום לייב שיהיה ניתן לרכישה. פיצוי הולם להברזה של 2006. כמו כן ההופעה תצולם במלואה כשהתמונות ינותבו על ידי צוות בראשות הבמאי אנטון קורביין, במאי הקליפים וסיבובי ההופעות הוותיק של הלהקה ובמאי הסרט "קונטרול".

מפיק ההופעה, שוקי וייס אמר היום לוואלה! תרבות כי הוא נמצא בקשר יומיומי עם הלהקה וכי עבורו מדובר באחת ההפקות המרגשות שעשה. בנוסף, אמר וייס, ספק בצחוק ספק ברצינות, כי גם עם להקת הרד הוט צ'ילי פפרס, שביטלו את הופעתם בישראל בשנת 2001 הוא יסגור את החשבון.

במהלך מסיבת העיתונאים רמז וייס להפקות העתידיות הצפויות אצלו: "זה הפרויקט הראשון של ענק המופעים העולמי Live Nation בישראל ואני סמוך ובטוח שלא האחרון – ובוודאי תשמעו על אירועים גדולים נוספים שיבואו בעקבות קיומו המוצלח של מופע דפש מוד".

תגיעו מוקדם

במסיבת העיתונאים העבירו שוקי וייס ונציג מרחב דן של המשטרה באירוע, פרטים על ההיערכות המקיפה לקראת ההופעה. כוח המשטרה בפיקודו של ניצב משנה דוד ביטון ייערך לאבטחת האירוע והזרמת התנועה באמצעות מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, מתנדבי המשמר האזרחי ומאבטחים. הן המשטרה והן הפקת המופע, ביקשו מהציבור להקדים להגיע להופעה ולבוא אליה בתחבורה הציבורית, אשר תיערך באופן מוגבר לפני ואחרי המופע להסעת הקהל הרב שצפוי להגיע למופע. מזג האוויר במופע צפוי להיות מעונן חלקית, עם טמפרטורות שבין 15 ל- 23 מעלות.

בהמשך למפרט הבטיחותי של המופע נמסרו גם פרטים טכניים נוספים. בהכנות למופע עוסקים כ- 2,000 אנשים, מהם כ- 100 העובדים ישירות מול הלהקה. בנוגע להיערכות האצטדיון עצמו סיפר וייס כי עבודות התשתית באצטדיון הושלמו וכי האורות באצטדיון נדלקו אתמול ולא ייכבו עד לאחר המופע. הדשא במקום יעבור ציפוי מיוחד, שיאפשר את קיום משחקי חצי גמר הגביע יומיים לאחר המופע. התאורה ההיקפית באצטדיון חוזקה וגודל הבמה יעמוד על 1,000 מטרים רבועים. גובה הבמה הוא 2.6 מטרים ובמקום יוצבו מסכי ענק שיופעל על ידי אולפן טלוויזיה שיגיע עם הלהקה, על מנת לצלם את ההופעה.

הליין אפ

בנוגע לליין אפ השירים בהופעה אמר וייס כי "אני יכול להבטיח שכל הלהיטים שהקהל מצפה להם יהיו, מלבד שיר או שניים שבטח מישהו ירצה ולא יהיו. זו להקה שרוצה לרצות את הקהל שלה".

וייס סירב להרחיב בנוגע לדרישות האישיות של הלהקה, אך הסכים לומר כי ישנה היערכות ליום ההולדת של סולן הלהקה, דייב גאהן, שיחגוג את יום הולדתו ה- 47, יום לפני המופע בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יש עוד כרטיסים

בנוגע למצב הכרטיסים בקופות, אמר וייס כי נותרו כרטיסים ליציעים בלבד, המוצעים למכירה במשרדי "הקסטל" ו"לאן". "הקסטל" האריכו את שעות העבודה שלהם השבוע, על מנת להקל על הרוכשים את איסוף הכרטיסים למופע. המשרדים יהיו פתוחים בימים א'-ה' בין 09:00 ל21:00 ובמוצ"ש מצאת השבת ועד 22:00. המלצת הפקה היא לאסוף את הכרטיסים מראש, כדי לא ליצור תור בקופות. ביום המופע ייפתחו קופות האצטדיון בשעה 12:00 ופתיחת השערים תתקיים בשעה 17:00. להקת טרי פויזן צפויה לעלות בשעה 18:30 לאצטדיון, היה יה יה'ז בשעה 19:20 ואילו דפש מוד בשעה 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully