וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירה עווד חתמה בחברת סוני: "הישג שיא בקריירה"

עינב שיף

13.6.2010 / 22:00

המוזיקאית תוציא שלושה אלבומים בחברת הענק, הראשון שבהם כבר ב-2011. "להיות ישראלית בעולם זה מסובך, אבל גם להיות ישראלית בישראל זה מסובך", אמרה הזמרת לוואלה! תרבות

הישג למוזיקאית מירה עווד: הזמרת חתמה על חוזה-אמן עם הסניף הספרדי של חברת המוזיקה הענקית. בחוזה התחייבה סוני לממן ולהפיץ לעווד שלושה אלבומים בינלאומיים, הראשון שבהם כבר ב-2011 ויהיו בו שירים באנגלית וספרדית.

"אפשר להגיד שבמהלך הקריירה המוזיקלית שלי זה שיא חדש", אמרה עווד לוואלה! תרבות. "חוזה אמן היום הוא דבר נדיר, במיוחד במייג'ור לייבל וחברה כמו סוני לא חותמת על חוזים כאלו אלא אם הם בטוחים שזה משהו שימכור. "זה נדיר לזמרת שעושה מוזיקת עולם ולא בריטני ספירס".

יש בזה גם לחץ, מן הסתם.

"כמובן שיש חששות ויש לחץ. אני חוששת שהתוצאה לא תהיה כמו שאני מדמיינת שתהיה, אני פוחדת שהחברה לוקחת סיכון ושהוא לא יצדיק את עצמו. יש את הדאגות של לבוא לשם ולעשות את זה. אבל אני מאמינה בעצמי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמינה בעצמה. עווד חותמת על החוזה במדריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עווד מספרת שכרגע היא לא תצטרך לעקור את מקום מגוריה לספרד, אולם תשהה שם זמן לא מועט, שיילך ויתגבר ככל שיתקרב מועד צאת האלבום. בנוסף, היא לא שוכחת לפרגן למי שלדעתה יש לה חלק גדול בפריצתה לשוק הבינלאומי: "אני חייבת לתת קרדיט ענקי לאחינועם ניני שנתנה לי במה ואפשרות לחשיפה בינלאומית, תמכה ופרגנה מעל עשרות במות ברחבי העולם במהלך השנה האחרונה", אמרה עווד.

"כמו כן, אני נותנת קרדיט לתחרות האירוויזיון שהיוותה לנו פלטפורמה כל כך טובה להפצת המוסיקה שלנו", הוסיפה עווד. |זה מראה שלא צריך לזכות בתחרות על מנת שיפתחו לך דלתות. מכיוון שלנו הייתה תשתית בינלאומית יכולנו לנצל את האירוויזיון בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מירה עווד ואחינועם ניני באירוויזיון. AP
ותודה לאירוויזיון. עווד עם ניני בתחרות במוסקבה, 2009/AP

האירוויזיון וההופעות עם ניני היו פתח לא רק לחשיפה גבוהה, אלא גם למתן זרקור בולט על זהותה של עווד כערבייה-ישראלית, זהות שהביאה לתסבוכות לא מעטות, בין אם בהפגנות הסוערות של אנשי רוח ערבים-ישראלים שקראו לה לא להשתתף בתחרות ועד פרשיית ההופעה ביום העצמאות שעווד החליטה לבטל. " להיות ישראלית בעולם זה מסובך, אבל גם להיות ישראלית בישראל זה מסובך", אומרת עווד בחיוך. "נולדנו בתוך ריאליטי ויש לה השלכות. אבל יחד עם זאת, היותי ישראלית-פלסטינית עם המורכבות הזו, מוציאה מאיתנו פייטריות מסוג אחר. אנחנו יודעים לשרוד ולעבוד כמו שלא הרבה אנשים בעולם יודעים.

"אכן, עברתי כמה וכמה דברים לא נעימים, מן הסתם אני צופה שיקרו עוד כמה דברים", הוסיפה עווד. "את כולם אני אעבור ואני מקווה שתהיה לי החוכמה לעבור אותם בשלום. אנחנו במציאות מאד מורכבת וזה רודף אותך בכל פינה בעולם. אני מאמינה שיהיה לי אומץ והחוכמה לעבור את זה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully