וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם Archive מבטלים את הופעותיהם בישראל

עינב שיף

29.6.2010 / 15:33

ההרכב האנגלי שהיה אמור להופיע פעמיים בתל אביב, הודיע כי לא יגיע לישראל ולבנון בשל "נסיבות לא צפויות". מהפקת המופע בישראל נמסר כי הופעותיהם של די ג'יי שאדו ומייק פאטון יתקיימו כמתוכנן

להקת Archive ביטלה את הופעותיה בישראל. הלהקה, שהיתה אמורה להופיע ב-28 וב-29 ביולי בתל אביב, ביטלה בשל "נסיבות בלתי צפויות", כפי שהודיעה למפיקי המופע, חברת Alive Productions. הלהקה ביטלה גם את הופעה מתוכננת בלבנון.

"בצער רב אנחנו מודיעים כי לא נופיע בתאריכים שתוכננו בישראל ולבנון, עקב נסיבות בלתי צפויות", נכתב בהודעתה של הלהקה. "מסיבות שמעבר לשליטתנו Archive החליטו לבטל את הופעותיהם המתוכננות בישראל", נמסר מהפקת המופע בישראל. "כל מי שרכש כרטיס להופעה יקבל החזר כספי מלא. 'Alive Productions' תמשיך לפעול ביתר שאת על מנת לארח בישראל אמנים מהשורה הראשונה בעולם".

בחברת ההפקות ציינו כי על אף הביטול, ההופעות הבאות בהפקת החברה, של די ג'יי שאדו ב-14 ביולי, מייק פאטון ב-3 באוגוסט, דיאנה קרול ב-4 באוגוסט ו-Thrity Seconds to Mars ב-18 באוגוסט יתקיימו כרגיל. כמו כן, בסוף החודש תתקיים ועידת המוזיקה של היינקן, עם הופעות של LCD סאונדסיסטם, ג'וני ליידון ו-PIL ולפטפילד יתקיימו כרגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • Archive

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully