וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינקין פארק מגיעים לישראל

עינב שיף

13.9.2010 / 20:57

הרכב הרוק הענקי יגיע להופעה אחת בגבעת המופעים של פארק הירקון בתל אביב ב-15 בנובמבר. "אנחנו מצפים מאד לביקור הראשון בישראל", מסרו חברי הלהקה

יח"צ - חד פעמי

(צפו בבראד דלסון פונה למעריצים בישראל, באדיבות שוקי וייס)

לינקין פארק, מלהקות הרוק הגדולותם בעולם, תגיע להופעה בישראל. המפיק שוקי וייס, יחד עם הסוכן מארק ליברברג הודיעו היום (שני) על הגעתה של הלהקה לראשונה לישראל, להופעה שתיערך ב-15 בנובמבר בגבעת המופעים של פארק הירקון בתל אביב. "אנחנו מצפים מאוד לביקור הראשון בישראל, אחרי הרבה שנים של בקשות וחיזוקים מקהל המעריצים שלנו", מסרה הלהקה עם צאת ההודעה על בואה.

וייס מספר כי מדובר בסיומו של משא ומתן שארך לא פחות משנתיים: "לאור הביקוש והפניות הרבות להבאת הלהקה לישראל, הצלחנו להגיע להסכם המיוחל והנה זה קורה", אמר וייס. "לא היה פשוט שכן מדובר בלהקה הנמצאת במיטבה ובשיא הצלחתה, ישראל היא נקודה קטנה בשיקולים של מסע הופעות עולמי ובמיוחד עכשיו אני רואה חשיבות רבה לביקורים בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר בישראל, אני מאוד גאה ושמח על כך".

מכירת הכרטיסים למופע תיפתח ב-14 בספטמבר בשעה 21:00. החל מפרסום הידיעה, חברי מועדון המעריצים העולמי של הלהקה יוכלו לרכוש כרטיסים להופעה, מחיר הכרטיס להופעה יעמוד בשלב ראשון על 330 שקלים ולאחר גמר המלאי הראשוני, יעלה מחיר הכרטיס. כמו כן, ניתן לרכוש חבילה משולבת להופעה של לינקין פארק ולזו של אוזפסט שייערך ב-28 בספטמבר באותו המקום ב-550 שקלים, בכמות מוגבלת של כרטיסים.

לינקין פארק מגיעה לישראל ערב הוצאת אלבומה החדש, "A Thousand Suns", שהופק על ידי ריק רובין, שהפיק בעבר את הביסטי בויז, מטאליקה, רד הוא צ'ילי פפרז, ג'וני קאש ועוד. זהו אלבומה הרביעי של הלהקה, שהחלה לפעול בתחילת העשור הקודם ונחשבת לאחת מחלוצות ז'אנר הנו-מטאל, המשלב אלמנטים של היפ הופ ורוק כבד. משלושת אלבומיה הקודמים התפרסמו להיטים כמו "Crawling", "In The End" ו-"Numb", שגם היה ללהיט המוביל מאי.פי המאש-אפ שהוציאה הלהקה עם הראפר ג'יי זי. באמתחתה של הלהקה גם שני פרסי גראמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully