וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי קראש יופיע בישראל

1.8.2011 / 7:02

קראש ונוסאז' טינג יגיעו לישראל בספטטמבר במסגרת שיתוף פעולה בין אנשי הלייבל טבק למועדון הבלוק החדש בתל אביב

די ג'יי קראש יגיע לתל אביב ב-8 בספטמבר לתקלוט על העמדות של מועדון הבלוק החדש בעיר. באותו הערב יעלה גם מופע האודיו-וידאו של נוסאז' טינג.

קראש, המתמחה במוזיקה אלקטרונית והיפ הופ מגיע לישראל במסגרת סיבוב חגיגות 20 שנות פעילות מאחורי עמדת הדי ג'יי. בתחילת דרכו שיתף פעולה עם די ג'יי שאדו ועם קולדקאט במסגרת הלייבל "נינג'ה טיון". הדי ג'יי היפני, חיבר בין מוטיבים מסורתיים של מולדתו להיפ הופ, גרוב, טריפ הופ ואסיד ג'אז, והוחתם בלייבל "מו וואקס". בהמשך שיתף פעולה גם עם מוס דף, הרוסט, מאסיב אטאק, אנטי-פופ קונסורטיום ועוד.

לעומתו, טינג הוא מפיק אמריקאי ממוצא סיני, שיוצר היפ הופ אינסטורמנטאלי עמוס בסינטיסייזרים וביטים מעוותים ומלודיות מרגשות. הוא החל כחלק מקולקטיב בריינפידר ואלבום הבכורה שלו "דריפט" יצא לפני שנתיים. מאז הספיק ליצור מיקסים עבור רדיוהד, שארלוט גינסבורג, ה-XX (אותם גם חימם במסע ההופעות האמריקאי שלהם), פליינג לוטוס ועוד.

טינג מגיע לישראל עם מופע שהעלה בפסטיבלים החשובים בעולם, כאשר הוא על הבמה ומפעיל מאחוריו יצירות וידאו שמחוברות אינהרנטית למוזיקה שהוא יוצר. להבאתם של קראש וטינג אחראים חבורת טבק שבשנים האחרונות הביאו לישראל את קיד קואלה, דיפלו, גונג'הסופי, ג'יימי xx, ג'יילס פטרסון, רוטס מנובה ועוד.

100 הכרטיסים הראשונים לאירוע יימכרו ב-90 שקלים, ולאחר מכן ב-100-120 ש"ח בתדר, מרגוזה, המזנון והמיכהטרוניקס בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully