וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מייקל ג'קסון: רגע האמת

4.11.2011 / 5:45

האם ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון, יימצא אשם במותו? המושבעים יחלו היום בדיונים כדי להכריע בשאלה שמסעירה את העולם

המושבעים במשפטו של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון המואשם בהריגתו, יחלו היום (שישי) בדיונים על פסק הדין שיקבע האם ד"ר מוריי אכן נהג ברשלנות בטיפול בג'קסון ובכך הביא למותו.

משפט מייקל ג'קסון - כותרות אחרונות:
משפט מייקל ג'קסון: מה עומד במרכז טענות התביעה וההגנה?
משפט מייקל ג'קסון: כל הדיווחים, כל העדויות
משפט מייקל ג'קסון: האם ד"ר קונראד מוריי יורשע? דברו על זה בפייסבוק

אתמול, הציגו עורכי הדין משני הצדדים את טיעוני הסיכום שלהם, שלקחו יום שלם. התובע, דיוויד וולגרין אמר כי "מייקל ג'קסון שילם בחייו בשל רשלנותו הפושעת של ד"ר מוריי. הוא הפר את האמון שבין מטופל ורופאו. ד"ר מוריי השאיר את פריס, פרינס ובלאנקט ללא אבא".

"לא נחלוק על כך שד"ר מוריי ביצע טעויות", השיב סניגורו של ד"ר מוריי, אד צ'רנוף. "הם רוצים להרשיע את ד"ר מוריי על מעשיו של ג'קסון. אם אתם חושבים שמוריי הוא האחראי, אל תעשו זאת בגלל שזה מייקל ג'קסון. זוהי לא תוכנית ריאליטי".

דיוני המושבעים נמשכים ללא הגבלת זמן, אולם מומחים בארה"ב מעריכים שההכרעה, לכל צד, תתקבל במהירות, ייתכן שעוד לפני שיחל סוף השבוע בארה"ב (שבת-ראשון), כפי שנכתב במספר פרשנויות משפטיות. כמו כן, תינתן התראה בת שעתיים לפני פרסום פסק הדין של המושבעים בתיק. אם יורשע, צפוי ד"ר מוריי למאסר של ארבע שנים ולשלילת רשיונות הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully