וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל במקום הראשון בנתוני המכירות של iTunes

9.12.2011 / 0:31

"21" של אדל הוא האלבוםב הנמכר ביותר השנה בחנות המוזיקה של אפל ו-"Rolling In The Deep" הוא השיר הנמכר ביותר. עוד בצמרת: ליל וויין, קניה ווסט וג'יי זי וכמובן - ליידי גאגא

אדל ממשיכה להכות בנתונים ובטבלאות: חברת אפל פרסמה את רשימת האלבומים והשירים עם כמות ההורדות הגדולה ביותר ב-iTunes, חנות המוזיקה שלהם ברשת, והזמרת הבריטית מככבת שם ובגדול: "21", אלבומה השני, הוא הנמכר ביותר לשנת 2011 ו-"Rolling In The Deep", אחד הלהיטים מתוכו, הוא השיר המצליח ביותר. נתונים אלו מדהימים כמובן נוכח העובדה שאדל פשוט לא הצליחה לקדם את האלבום במשך רוב השנה, במיוחד לא בארצות הברית - עקב הבעיה הרפואית החמורה שהתגלתה במיתרי קולה. בעידן בו כמעט ולא נמכרים תקליטים, הישגיה על בסיס השמעות והורדות בלבד הם פנומנליים.

במקום השני ברשימת האלבומים מפתיע זה של מאמפורד אנ' סאנז, "Sigh No More". במקום השלישי נמצא "Tha Carter IV" של ליל וויין, אחריו "Watch The Throne" של קניה ווסט וג'יי זי, אחריו "Mylo Xyloto" של קולדפליי שהגיע גבוה ברשימה למרות שיצא רק בנובמבר ורק במקום השישי "Born This Way" של ליידי גאגא. עם זאת, חשוב לזכור שאלבומה של גאגא נמכר ב-99 סנט בחנות של אמאזון.

ברשימת השירים, במקום השני נמצא "Party Rock Anthem" המצליח של LMFAO, אחריו "Firework" של קייטי פרי, אחריו "Grenade" של ברונו מארס ואחריו "Forget You", הגרסה המרוככת ל-"Fuck You" של סי לו גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully