וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסו נ'דור רץ לנשיאות סנגל

4.1.2012 / 7:41

המוזיקאי המפורסם והמצליח הולך בעקבותיו של וויקליף ז'אן מהאיטי והודיע כי יתמודד על הנשיאות בארצו: "אני האלטרנטיבה לשלטון הנוכחי שיש בארץ הזו", אמר נ'דור

יוסו נ'דור, מהמוזיקאים המפורסמים ביותר בז'אנר מוזיקת העולם, הודיע כי יתמודד על נשיאות סנגל. נ'דור, בעלים של תחנת רדיו ועיתון במדינה, אמר בתוכניתו האישית כי הוא קורא תיגר על הנשיא הוותיק, עבדאללה וואד.

"במשך זמן רב, סנגלים רבים מרקעים שונים קראו לי להציג מועמדות", אמר נ'דור בן ה-52. "הקשבתי, שמעתי ואני מגיב בחיוב לבקשתם. אני מועמד. זו חובה פטריוטית נעלה, הכי טוב שאוכל לתת מעצמי. אני האלטרנטיבה למנהיגות הנוכחית בארץ הזו".

נ'דור, מוזיקאי זוכה פרסי גראמי והאיש מאחורי הלהיט "Seven Seconds" עם ננה צ'רי, הוא בין המבקרים החריפים ביותר של השלטון הנוכחי, בראשות וואד בן ה-85, המשמש כנשיא יותר מעשור ומתכוון להתמודד על כהונה נוספת. וואד הואשם בפרוץ המהומות במדינה בשנה שעברה כי הוא מנסה לכופף את החוקה במדינה כדי שבנו יירש אותו בתפקיד.

נ'דור הולך למעשה בעקבותיו של וויקליף ז'אן, שהתמודד עם נשיאות האיטי לאחר רעידת האדמה שהחרידה את המדינה לפני שנתיים. ז'אן נפסל מלהתמודד בבחירות וגם לרשותו של נ'דור עומדות חודשיים בלבד לפני המועד. סיכוייו, לפי ניתוחים שונים, נראים בינוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully