וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 13: מוזיקה שתעזור לכם להתאושש ממסיבות אמצע השבוע

9.2.2012 / 7:19

כמו אחרי הנגאובר, הקאסט של יותם אבני מתאושש מחודש של בילויים בעזרת עוד מסיבות ובסיוע מיטב הטראקים מהמועדונים, מדיפ האוס ועד טכנו. הוקלט ביום חול

מי חשב שלהיות קלאבר תל-אביבי בעשור השני לשנות האלפיים יכול להיות תובעני כל כך? פרנק רוג'ר, פטריס סקוט ודמיאן (האליל) לאזארוס הם רק קומץ ממגוון תקליטני-על שנחתו עלינו לאחרונה בימות חול שרירותיים של אמצע השבוע כאילו כולנו מעצבים גרפיים במשרה חלקית בלי אף דאגה לבוקר שלמחרת. אני לא יודע מה לגבי שאר החבר'ה אבל אני אדם עובד, ולסמם את עצמי לדעת מדמיאן לזארוס ביום שלישי מתנגש עם ערכי עבודה סוציאליסטיים שטבועים בדמי האשכנזי, ובמילים אחרות - לא מתאים. לא מתאים בכלל. לכבוד חודש הבילויים המפוזר הזה, ראיתי לנכון גם אני להקליט בליל יום חול את הקאסט, ובו כמדי פעמיים בחודש תוכלו להתרשם ממיטב נעימות ומזמורי המועדונים של הרגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לשיר שיר של יום חולין וכמעט גרם לפיטורי למחרת. דמיאן לאזארוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הפתיח האפלולי אחראי סינגל אהוב עליי במיוחד מאת Fred P, מפיק הדיפ האוס (כשהדגש על "דיפ" כאן דומיננטי מהרגיל), שעתיד לתקלט מחר ב"מקווה" במסגרת ליין הפאקוטק. מיד אחריו ובאופן סמלי, משתחל לו הסינגל החדש של טוני ליאוני, שמתקלט ממש באותו ערב בברקפסט. הטראק שבחרתי לנגן מתוך הריליס החדש של ליאוני הוא דווקא גרסת הרימיקס של המפיק העולה - Moomin. מומין (וכן, מדובר בהומאז' לספר הילדים הקאנוני) אחראי על רימיקס דיפ האוס אסתטי ומלנכולי כאחד שמוכיח כי ההייפ המתגבר סביבו מוצדק לחלוטין - רימיקס שעולה על המקור.

קצת לאחר מכן מפציעה "Morgana", רצועה מתוך הוצאה חדשה של הלייבל/קולקטיב Visionquest, שלעניות דעתי הלא קובעת נשמעת נפלא. ל-"Morgana'" יש את ה-DNA הנדרש כדי להפוך להמנון עבורי - הוא טומן בחובו דרייב היפונטי משכר, שמטשטש את גבולות הז'אנרים בין טכנו להאוס או טראנס; הוא אסתטי ומלא נפח מבלי להיות פומפוזי; והמלודיה שלו מדגדגת במקומות מאוד נכונים. כפי שוודאי הבנתם ממש התלהבתי ממנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויסלבה שימבורסקה של הסולפול האוס. רולנד קלארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחריו מפציע קולו של משורר הסולפול האוס רולנד קלארק, כחלק מפרויקט הגרסאות המחודשות ל-"I Get Deep" - מונולוג קינה להאוס ומועדון ה-Shelter האגדי, שכתב וביצע קלארק במקור לפני 12 שנים. כאן, בפרויקט הרימקסים המחודשים בחסות הלייבל Get Physical זוכה אותו מונולוג לגרסאות חדשות שאף אחת מהן לא באמת מצליחה להשתוות למקור, אבל המדור מעניק פרס על השתדלות. עוד בתכנית האמנותית מופיעה גם רצועה של די ג'יי רולאנדו הדטרויטי. מדובר ללא ספק באחד התקליטנים הטובים ביותר שיצאו מבירת הטכנו העולמית, וזה כאמור אתגר עצום לעמוד בו. הוא מגיע לבלוק בשבוע הבא - אל תעזו לפספס אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר הכי חם בחודש הקר של השנה. הצמד J Paul Getto/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפינתנו האהובה "אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?" מופיעה רצועה של צמד המפיקים הלוהט של החודש - J Paul Getto, שמורכב מ-Tony Saputo ו-Maurice Tamraz. בעשור החולף הפיקו השניים מוזיקה בנפרד והוציאו לאור מספר סינגלים שלא זכו להצלחה מרובה. בשנה שעברה הם החליטו לחבור יחד לכדי הפקה משותפת ומאז הספיקו תוך שנה להוציא לאור להיטים בלייבלים חשובים דוגמת Magnetic (של די ג'יי סניק) ו-Guesthouse Music.

המוזיקה של השניים נעה כמתבקש בין הג'אקין האוס השיקאגואי המזוהה עם סניק לבין דיסקו האוס מודרני. למרות שמדובר בנושאים מוזיקליים שחוקים מאי פעם, מגע ידם של השניים סופר ייחודי ועל כן כמעט כל ריליס שחתום על שמם בשנה החולפת זוכה להצלחה אדירה ובצדק. החודש הוציאו השניים לאור רימיקס לסינגל חדש של ג'ואי נגרו, תקליט דואט עם אגדת ההאוס הניו-יורקית טוד טרי ואת "3000" הסינגל המדהים שמופיע כאן במיקס משהו כמו חצי שנה לפני ששאר העולם יבין שמדובר בקאנון. תודה שבאתם, ולהתראות ברחבה.

האזנה נוספת:

הפלייליסט:

00:00 Fred P - Black Magic (Mule Electronic)
05:51 Tony Lioni - Higher Ground (Moomin Remix) (Freerange)
11:20 Ali Scott & Alcatraz Harry - Fresh P (Love Not Money)
17:10 Tales Of Us & Thugfucker - Morgana (Visionquest)
21:55 DJ Le Roi Feat. Roland Clark - I Get Deep (Late Nite Tuff Guy Remix) (Get Physical)
27:45 Adam Port - Someone To Love (Keinemusik)
31:56 DJ Rolando - Where Were You (Delsin)
36:33 J Paul Getto - 3000 (Guesthouse Music)
43:14 Chez Damier - Can You Feel It? (Steve Bug Remix) (Defected(
48:48 Storm Queen - Look Right Through (Jamie Jones Remix) (Defected(
52:13 Groove Committee – I Want You To Know (Larry Levan Re-Edit) (Unkwn Rec(

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully