וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית הסופרבול: MIA עלולה לשלם קנס

6.2.2012 / 23:02

אם הרשות הפדרלית תקנוס את NBC על התנועה המגונה של הזמרת, ביכולתה של הרשת לקנוס את הזמרת. ארגוני ההורים זועמים על ליגת הפוטבול: "הם הבטיחו מופע נקי. שיקרו לנו"

כצפוי, שערוריית האצבע המשולשת של MIA נמשכת: רשת NBC וליגת ה-NFL הותקפו מכל כיוון שמרני אפשרי על התנועה המגונה של הזמרת במהלך הופעת המחצית של מדונה, בה התארחה. בראש המתקפה עומדת מועצת ההורים הטלוויזיונית, הרודפת את הרשתות על תכנים לא הולמים לילדים במסך הקטן: "ליגת ה-NFL שיקרה לנו", אמר ראש המועצה. "הם הבטיחו שיהיה מופע נקי, הם הצהירו על כך. מה שקיבלנו זו תנועה מגונה בשידור חי". בארגון דורשים כי ה-NFL ו-NBC "ינקטו צעדים נגד האחראים לכך שאירוע ספורטיבי יפה הפך למיצג מביש".

MIA. Christopher Polk, GettyImages
התחילה מהומת אלוהים. MIA והאצבע/GettyImages, Christopher Polk

עתה, מצפים בארה"ב כי ה-FCC, הרשות הפדרלית האחראית על רגולציה בטלוויזיה המסחרית, תתערב כפי שעשתה ב-2004, עם תקרית הפטמה המפורסמת של ג'נט ג'קסון. אז, נקנסה רשת CBS בלמעלה מחצי מיליון דולר על התקרית.

עתה, חושף אתר TMZ פרט מעניין: אם ה-FCC תחליט לקנוס את ה-NBC, הליגה עצמה תוכל לקנוס את MIA על המהלך. זאת, בשל חוזה שחתמה האמנית עם הליגה כדי "להעביר מסר לאמנים שלא יתעסקו עם הליגה", כפי שצוטט מקור בכיר ב-TMZ. עד לשעה זו, MIA ומדונה לא הגיבו ישירות לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully