וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2012: המתנות שוואלה! תרבות תעניק בחג

4.4.2012 / 0:22

מארז של העונה הראשונה של "משחקי הכס", אוסף המיטב של שם טוב לוי, יצירות אמנות בזיל הזול ואפילו מגבת זין: המתנות השוות להעניק לאנשים שאתם אוהבים בפסח

"משחקי הכס" - מארז העונה הראשונה

ממש עם הגעת העונה השנייה למסכים בארה"ב ובישראל כמעט במקביל, יוצאת העונה הראשונה של "משחקי הכס" במארז מהודר עם תרגום לעברית כמובן. המארז כולל את פרקי העונה וערימת בונוסים שמשתרעת על פני שבע הממלכות, כולל ערוצי פרשנות של השחקנים, קטעים מורחבים על יצירת השפה הדותארקית למשל וכמובן פירוט טכני מרשים על איך לעזאזל יצרו את אחת הסדרות המושקעות בהיסטוריה של הטלוויזיה. אביב הגיע, החורף בא.

"משחקי הכס" חזרה - גם האלימות והסקס חזרו

מחיר לצרכן: 180-199.90
איפה להשיג: חנויות הדיסקים, האוזן השלישית בתל אביב, חנות מוזיקהנטו, חנות דיסק סנטר בתל אביב

שם טוב לוי - "המיטב"

שם טוב לוי תמיד נתפס בתווך שבין מספר 2 נצחי, כזה שאי אפשר בלעדיו, לסגן של בר כוכבא, זה שרק מעטים באמת זוכרים. במלמעלה מ-30 שנות הקריירה שלו לוי הלחין ויצר שירים מופלאים של ממש, אבל ביחס לדור שלו, הוא לא נתפס בקנון המיינסטרים של המלחינים הגדולים, כמו יוני רכטר או מיקי גבריאלוב. יש לכך סיבות רבות, אבל אוסף "המיטב" לא מבקש רק מאמר אינטלקטואלי שינתח את מכלול יצירתו העצום של לוי, אלא קודם כל קורא לכם פשוט ללכת ולעטוף את המתנה הנדירה הזאת ולהביא אותה לאנשים יקרים לליבכם; אלה שיראו את השם "שם טוב לוי" ויגידו תודה על שהם מכירים אתכם.

מחיר לצרכן: 79.90 שקלים
איפה להשיג: חנויות הדיסקים

מגבת - "פילדלפיה זורחת"

"פילדלפיה זורחת" היא מהקומדיות שקצת עברו תחת רדאר המיינסטרים – אולי כי אין בה שום דבר, ממש שום דבר מיינסטרימי – אבל המעריצים שלה הם מעריצים מושבעים, ופרקים מיתולוגיים מתוכה – מי אמר המחזמר שצ'רלי כתב וכולם כיכבו בו? – הם, ובכן – מיתולוגיים עבורם. עבור הקומץ השרוף, וגם סתם עבור מי שהומור דפוק מחמם את לבו, זהו הקטע מתוך הפרק שבו החברים המציאו את מגבת הזין (אין דרך אלגנטית לומר זאת), וחשבו שזו הברקה משגעת. את המגבת המעוצבת בדיוק כמו זו שבפרק ובפרסומת הסופר מושקעת שהם יצרו עבורה, אפשר להזמין באינטרנט, ואפילו שולחים לארץ. הביקור הראשון של יקיריכם בים יהיה אירוע שאף אחד לא יוכל לשכוח.

הפרסומת ל-"Dick Towel" מתוך הסדרה

מחיר לצרכן: 19.99 דולר
איפה להשיג: אתר המוצר

יצירת אמנות

אם אתם מאלה שכל ביקור שלהם במוזיאון נגמר בחנות המזכרות עם גלויות ביד לחברים ולמשפחה ורפליקה של קלאסיקה אמנותית עבורכם, הנה הזדמנות לרכוש באותו המחיר יצירות אמנות מקוריות, מעניינות ומרשימות לא פחות. גלריות אינטרנטיות שונות מציעות מגוון עצום של עבודות ב-20 דולר בלבד. חלק מהאתרים אפילו מחלקים לכם את היצירות לקטגוריות מטופשות כמו – פודיז, פאשיניסטות, לאב-בירדז ועוד – כדי להקל עליכם את השיטוט ובחירת המתנה. אם אתם מתקשים לקלוע לטעם של אמא שלכם אתם גם תמיד יכולים לרכוש שובר מתנה. כל זאת כדי שבשנה הבאה במקום לבהות בהגדה במהלך כל הסדר, תוכלו לפחות לבהות בממתק לעיניים.

מחיר לצרכן: החל מ-20 דולר
איפה להשיג: אתרים דוגמת 200X20 ו-Thumbtack Press

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פרסומות מעידן "מד מן"

"מוהוק איירנליינס", "לאקי סטרייק", "קודאק" ו"היינץ" הם רק קמצוץ מן המותגים שזכו למגע ידי הזהב של דון דרייפר בסדרה "מד מן", ששבה לחיינו עתה אחרי הפסקה ארוכה (מדי). בין זיון לדרינק למסיבה, החבר'ה המבושמים משדרות מדיסון גם הצליחו לדחוף קמפיינים פרסומיים מבריקים לזמנם שזיקקו את רוח התקופה, החדשנות שבמדיום והשינוי שבדרך. כעת מוציאה הוצאת ספרי האמנות המשובחת Taschen שני ספרים המאגדים פרסומות אמיתיות שהופיעו בעיתונים בשנות ה-50 וה-60, בהן מתרחשת העלילה. מכורי הסדרה או כאלה שפשוט חובבים היסטוריה תרבותית יכולים להתענג על תור הזהב של הפרסום כפי שהוא מופיע ב-"Mid-Century Ads: Advertising from the Mad Men Era". "קופר, סטרלינג, דרייפר, פרייס" עובדים בלנסות למכור לנו אושר, למה שלא תנסו אתם לרכוש קצת ממנו ליקירכם.

זמן "מד מן": בלוג העונה החמישית

מחיר לצרכן: כ-23 דולר
איפה להשיג: אתר אמזון

סטרימר

הסטרימר שנכנס בשנה האחרונה ללקסיקון גם של מי שלא נוהגים לצרוך את כל הטלוויזיה שלהם דרך רשת האינטרנט - הוא עדיין אניגמה עבור אנשים רבים. והמלה העברית, מזרימדיה, לא הופכת את כל העסק להרבה יותר קל. אבל בפסח הזה, כדאי לכם לשקול ולהתקדם לסטרימר, גם אם אתם לא בדיוק יודעים עדיין למה זה טוב. במילים פשוטות, מדובר במכשיר ששואב תוכן מכל מיני מקומות – החל מהמחשב שמחובר לרשת הביתית, דרך הטלפון הסלולרי (שמחובר לרשת הביתית) ועד לרשת האינטרנט – וזורק את התוכן הזה על מסך הטלוויזיה שלכם. הורדתם וידאו מהרשת למחשב? הקופסה הזו תנגן אותו על הטלוויזיה. יש לכם תמונות על הסמארטפון? שתפו אותן. רוצים לראות וידאו בוואלה! VOD? גם זה אפשרי בסטרימרים רבים.

הסטרימר עליו אנחנו ממליצים כיום אינו חדש – הוא כבר בן יותר משנה. אבל עדיין, בוקסי בוקס, של בוקסי הישראלית ו-D-Link הלא-ישראלית-בעליל, הוא הסטרימר הפשוט ביותר והנוח ביותר לשימוש בישראל. לא רק שהוא מתקדם מספיק כדי למצוא ולהוריד כתוביות לתוכן שאתם רואים בעצמו, יש לו גם אפליקציות של שירותים ישראלים דוגמת וואלה! יס.

מחיר לצרכן: 999 שקלים
איפה להשיג: באג

השתתפו בהכנת הכתבה: לילך וולך, דניס ויטצ'בסקי, חן רוזנק ועינב שיף
פסח 2012: מדריך האירועים, המסיבות והפסטיבלים השווים
פסח 2012: איזו מתנה אתם תקנו בחג? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully