וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אלכסנדר רובוטניק

3.7.2012 / 15:58

אלכסנדר רובוטניק מגיע לנגן בישראל בצ'יזקייק ולכבוד האירוע בוחר חמש תחנות דרך תרבותיות שהשפיעו עליו מקולטריין ועד סואיסייד

סטיב רייך - "Music for 18 Musicians"

"המאסטר של מוזיקה קלאסית מינימליסטית. למדתי מקצבים אפריקאים ומוזיקה מודאלית מהקשבה לטראק הזה. הוא מעורר השראה עבורי במיוחד בכל מה שנוגע לפסקולים ומיצבים"

רביעיית ג'ון קולטריין - "Coltrane"

"מהפכת הג'אז הגדולה מהסיקסטיז – עדיין חסרי תחרות. גיליתי את המוזיקה הזאת מאוחר יחסית, הייתי בן 26 ולפני ז תמיד הקשבתי לרוק/פרוגרסיב אבל ישר התאהבתי בזה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"Weather Report – "Mysterious Traveller

"איתם ג'אז קיבל אפיל רוקיסטי. צבעי סינטיסייזר נהדרים, ותמות מוזיקליות פתייניות. הסאונד החדש הזה היכה בי ואני עדיין מקשיב לזה מדי פעם"

סואיסייד - The Second Album

"הם מייצגים את מצב הרוח של הדור – סקס ודרמה. בהתחלה אהבתי רק את הטראקים המלודים אבל אז התחלתי ליהנות מהאלבום כולו. וא עמוק ושם את הבלוז במימד סוריאליסטי"

"Kraftwerk - "The Man Machine

"המאסטרים בפעולה, הם המציאו הכל לגבי מוזיקה אלקטרונית. אני אוהב את כל התמות שלהם. הם העניקו השראה לכל המוזיקאים האלקטרונים, וגם לי"

אלכסנדר רובוטניק, מחלוצי סצינת האלקטרו
והאיטלו דיסקו, יגיע להופיע בברקפסט קלאב ב-5 ביולי במסגרת הליין השבועי צ'יזקייק. לצדו של רובוטניק ינגן חברו וולפראם א.ק.א DISKOKAINE, שינגן גם הוא בחגיגות 8 שנים למועדון.


אהבתם את הבחירות של רובוטניק? ספרו לנו על הבחירות שלכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully