וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקן ביט בוקס בקליפ מושקע לשיר "Money" - צפו

רוני אפרת

20.8.2012 / 8:30

את הקליפ לשיר מאלבומם האחרון "GIVE" ביים וערך תומר יוסף עצמו, שזוהי התנסותו הראשונה בתחום. הלהקה ממשיכה להופיע מסביב לעולם, וב-17 בספטמבר תשוב לישראל להופעה בשוני

להקת בלקן ביט בוקס משיקה קליפ חדש לשיר "Money" מתוך אלבומה האחרון "GIVE". את הקליפ ביים וערך תומר יוסף עצמו, שזוהי התנסותו הראשונה בתחום, על אף נסיונו העשיר בתחומים שונים כמו משחק והפקה. בקליפים האחרים, "Part of The Glory" ו-"Political Fuck", היה שותף לעריכה.

בחודשים האחרונים ממשיך ההרכב לערוך טורים ארוכים מסביב לעולם לקידום האלבום באירופה ובארה"ב, כאשר בקרוב יגיע גם ליפן. ב-17 בספטמבר יגיע ההרכב להופעה באמפי שוני בבנימינה, ובחול המועד סוכות, 4 באוקטובר, להופעה בנחל זוהר במסגרת פסטיבל התמר, בערב משותף עם אסף אבידן וריף כהן.

האלבום "GIVE" יצא כשנה לאחר צאת אלבומם השלישי של הלהקה, "Blue Eyes Black Boy", והוא רווי מסרים פוליטיים יותר מאי פעם, תוך שמירה על הביטים המסורתיים והשמחים המאפיינים את המוזיקה הבלקנית. השילוב בין מוזיקת הפולקלור המסורתית לבין חדשנות ופוליטיקה אפיינו את הלהקה עוד בעבר, אך באים לידי ביטוי באלבום זה בדרך הבולטת והעוצמתית ביותר.

בימוי ועריכה: תומר יוסף
תסריט: אסף סודרי ותומר יוסף
צילום: אסף סודרי
הפקה: אושרה סוויסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully