וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת בן צור יוצאת לסיבוב הופעות בארה"ב

רוני אפרת

22.8.2012 / 15:18

בן צור תופיע עם אלבומה, "רובין", שכולו אסופת שירים באנגלית של המשוררת אמילי דיקנסון. בין היתר קיבלה הזמנה להופיע במוזיאון הרשמי של המשוררת

אחרי שהוציאה את האלבום המצוין והאוונגרדי "רובין", שכולו אסופת שירים באנגלית של המשוררת אמילי דיקנסון, יוצאת הזמרת אפרת בן צור לסיבוב הופעות בארה"ב בעקבותיו. היא תשתתף בפסטיבל "Culture Collide" של Filter Magazine בלוס אנג'לס, יחד עם להקות כמו ג'וניפ ואוף מונטריאול, וכחלק ממנו תופיע בחנות התקליטים .Origami Viny

בן צור, שהפיקה מוזיקלית את אלבומה וזוהי התנסותה הראשונה בתחום, גם תופיע בפני סטודנטים במכללות ובקמפוסים בפורטלנד, ותסיים את הסיבוב במוזיאון הרשמי של דיקנסון באמהרסט, עיר הולדתה, שם שמעו על הפרויקט והזמינו אותה להופיע. הופעה נוספת תתקיים בכנסייה גדולה בלוס אנג'לס יחד עם הזמר פטריק וולף הבריטי.

בראיון לוואלה! תרבות סיפרה בן צור כי "אמילי היא משוררת ענקית שיש לה דרך להיכנס לניואנסים של הניואנסים של הדבר שבחיים לא היית חושב לכתוב עליו, למרות שהוא הכי ברור. זה מגיע לרמות כל כך אינטימיות, שזה מרגש".

לפני שתעזוב, עורכת הזמרת הופעת פרידה בשישי הקרוב, 24 באוגוסט, בתיאטרון תמונע בתל אביב. עם חזרתה ב-28 באוקטובר תופיע בזאפה בתל אביב ותארח אורחת סודית. סיבוב ההופעות של בן צור בארה"ב ייתמך על ידי משרד החוץ ואנובה מיוזיק.

בן צור מבצעת את "The Storm" של דיקנסון בחזרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully